loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

عملکرد تک تک بازیکنای آزسنال

1-ژسنی:مثل همیشه راضی کننده بود و در این بازی با مهار چند موقعیت خوب روند صعودیشو ادامه داد.فکر کنم دیگه میتونیم بعد از چند سال یه دروازبان مطمئن داشته باشیم.


2-کوشینلی:قطعا در این بازی بعد از چمبرلین بهترین بازیکن آرسنال بود.مدافعی که شاید به خاطر ساکتیش و عدم کارای تهاجمیش به محبوبیت ورما نرسیده اما اگه عملکرد این فصلشو بررسی کنید متوجه میشید که بهترین دفاع آرسنال در این فصل بوده که البته در کارای تهاجمی هم خیلی بهتر شده.تو این بازی هم یه جا سه بازیکنو دریپل و یه موقعیت عالی واسه مهاجما فراهم کرد.


3-مرته ساکر:شاید این بازیش ما رو به یاد اون مصاحبش که گفته بود عملکردمو آخر فصل بررسی کنید بندازه.در این بازی در نبردای هوایی عالی بود حتی در لحظات آخر نزدیک بود یه گل با سر بزنه که ضربشو از رو خط برگشت دادن..دقیقا چیزی که ما بهش نیاز داریم و نظر منو درمورد خودش خیلی عوض کرد.البته در اون حد نبود که بگیم دیگه دفاعمون مشکل نداره ولی واقعا خوب بود. .فقط نکته منفیش کندیش هست که شاید بتونه با تقویت قدرت بدنیش این ضعفو جبران کنه.


4-ورمایلن:شاید حضورش در زمین واسه همه بهترین خبر بود اما امروز در کارای دفاعی اصلا ورما همیشگی نبود و حتی در گل دوم مقصر اصلی بود.


5-ژورو:دیگه نیازی نیست درموردش چیزی بگم.فقط اینو میگم که از بازیای قبلی ضعیف تر بود.


6-الکس سانگ:در این بازی مثل چندبازی گذشته سردرگم بود.ابتدا زیاد خوب نبود اما رفته رفته به جو بازی مسلط شد و تونست خودشو پیدا کنه با این حال سانگ همیشگی نبود و شاید فصل آینده سایه کوکوئلین و فریمپونگو رو سرش احساس کنه.


7-توماس روسیچکی:کاملا معمولی و شاید یه کم ضعیف که اصلا اون خلاقیت گذشته رو نداره و چیز خاصی نشون نداد.


8-آرون رمزی:قطعا بعد از ژورو ضعیف ترین بازیکن آرسنال بود و به همراه روسیچکی خلاقیتو از میانه زمین گرفته بودن.البته به نظر من رمزی هم دلیل این افتش همون مصدومیت شدید بود.وقتی تازه خریدیمش به سرعت باورنکردنی در حال پیشرفت بود.بازی با لیورپولو خوب یادمه که وقتی وارد زمین شد چنان تکنیکی داشت که چند یازیکنو به راحتی دریپل میکرد و حتی در بازیای بعدی هم درخشان ظاهر شد به طوری که بهش لقب گیگز جدید ولزو دادن و حتی  در تیم بزرگسال ولز فیکس بازی می کرد. اما متاسفانه اون مصدومیت وحشتناک بهش اجازه پیشرفت نداد و شاید با بازگشت جکی به سرنوشت روسیچکی دچار بشه.


9-تئو ولکات:به نظر من اگه بدتر از رمزی نبود بهتر از اون هم نبود.واقعا در چند بازی اخیر خیلی نگران کننده ظاهر شده اصلا در حد آرسنال بازی نکرده. نمیدونم چرا باید همچین استعدادی اینقدر راحت به فنا برهچندسال پیش که تو لیگ قهرمانان از پشت محوطه خودمون همه بازیکنای لیورپولو از مقابل برداشت خوب یادمه هنوز صدای گزارشگر عرب تو گوشمه که میگفت د"دیو دیو دیو دیو ولکات دیگو مارادونا مارادونا انگلیسی".در حال حاضر در انگلیس دو بازیکن هستن که به سبک ولکات بازی میکنن یعنی گرت بیل و لنون که هردو در تاتنهامن.ولی ولکات بین این دو قرار داره و نتونست به خوبی بیل پیشرفت کنه.شاید تفاوتشون این باشه که ولکات یه بار سه دفاع چلسیو از مقابلش برمیداره ولی بیل سه بار این کارو با مدافعین اینتر انجام میده.با این حال قطعا اگه وضعیتش به همین شکل باشه باید منتظر یه زنگ خطر جدی باشه.


10-الکس چمرلین:قطعا همه ما امشب جدا از باخت باید از این نکته خوشحال باشیم که یه استعداد فوق العاده رو رونمایی کردیم.کسی که شاید بشه یه خرید خوب تلقیش کرد و در حد بازکنایی مثل گوتزه و هازارد پیشرفت کنه بازیکنی که قطعا یه تهدید جدی واسه ولکات و ژروینیو هست و در مدت غیبت ژروینیو میتونه جاشو بگیره شبیه کاری که بیل در مورد اکوتو انجام داد.


11-فن پرسی:به جرات میتونم بگم رابین یکی از ضعیف ترین بازیای امسالشو انجام داد.واقعا در روزی که بهش نیاز داشتیم راین همیشگی نبود.البته نه اونقدر که ضعیف ترین بازیکن باشه ولی در حد خودش نبود.شاید اینو بشه از فرصتای زیادی که از دست داد فهمید.


12-آندری آرشاوین:بازیکنی که با اومدنش چند نکته منفیو به آرسنال وارد کرد:اول اینکه خودش در حد خیلی ضعیف بازی کرد و هیچ نفوذی انجام نداد.دوم اشتباه فاحشی که به همراه ورمایلن در گل دوم داشتن و سوم اینکه جای چمبرلینو گرفت که این به معتی عدم تحرک خط حمله آرسنال و نفوذ دفاع کناری منچستر بود.


13-یناریس:جوان آینده داری که به جای ژورو وارد زمین شد و با توجه به تجربش بازی قابل قبولی انجام داد.شاید بهتر باشه در بازیای بعد ازش در دفاع کناری استفاده بشه.


خب دوستان اینا فقط نظرات شخصی خودم بود.دوست دارم شما هم نظرتونو در مورد این بازیکنا در بازی امشب بگید.البته خواهشا به کسی توهین نشه و فقط در مورد موضوع مربوطه نظر بدین.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۲
بازدید پست : ۱,۱۴۷ بار
کل بازدید: ۲۱,۵۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰