loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

آرسنال ۲-۰ منچستر سیتی






سلام و تبریک بخاطر این بازی درخشان

یه بازی منظم و قشنگ با سیستم 523 تدافعی آرتتا که انصافا هم خوب پرس میکنه هم خوب ضد حمله میزنه هم خوب دفاع میکنه

بجز تیرنی که ازش انتظار میرفت خوب باشه و بود ، بقیه 4 نفر خط دفاعی تیم همه ما رو غافلگیر کردن ، طوری که به چشم هامون شک کرده بودیم!! اول بازی که یکی دوتا اشتباه کردن هیچکس این روندی که بازی ادامه پیدا کرد رو پیش بینی نمیکرد و حقیقتا میتونست شکل و طرح بازی تیم رو خراب هم بکنه که خوشبختانه نشد. ولی از اونجا به بعدش میشد حتی با دقت بیشتر از اوبامیانگ این بازی 4-0 تموم بشه  و این نشون میده تیم و در صدرش آرتتا چقدر عالی بازی رو مدیریت کردن . نایلز در پست غیر تخصصی بود و بخاطر راست پا بودن توی حمله به مشکل میخورد ولی یه عملکرد دفاعی تمیز رو ارائه داد در کنارش بقیه خط دفاع مخصوصا زوج لوییز و موستفی که امشب میشه گفت بهترین بازیشون رو در کنار هم انجام دادن ، اگر به موقعیت های با شانس بالای دو تیم و اسم و رسم سیتی نگاه کنیم متوجه میشیم که این عملکرد چقدر خوب بوده.


در خط هافبک و خط حمله وقتی به شدت تلاششون توی بخش دفاعی نگاه میکنیم ، حق خسته شدن رو باید بهشون داد و خستگی هم اشتباه به همراه میاره ولی با توجه به همه این ها توی نیمه جلویی زمین داریم تلاش تیم روعالی به ثمر میرسونیم ولی بر اساس بازی امشب و موقعیت های از دست رفته هنوز بهتر هم میتونه باشه که وقتی به هفته های قبل نگاه کنیم مشخصه که داریم به اون سمت میریم . زوج هافبک کاملا مکمل همدیگه هستن و من جدا امیدوارم سبایوس و مدیریت به یه تصمیمی برسن که دنی رو توی تیم نگه داره چون ژاکا (که همه میدونیم تو تیم آرتتا جایگزین نداره) همچین زوجی رو توی خط هافبک هیچ وقت نداشته که هم دفاعی و هم تهاجمی روی تیم موثر باشه.

عملکرد لاکازت و په په کنار اوبا عالی بود و امروز میتونستن به گل هم برسن ، مخصوصا په په که فاصلش با زدن گل یه پاس صحیح از اوبامیانگ بود.


در مجموع این هفته چیزی بود که به حسرت های ما نسبت به نتایج قبلی اضافه کرد و نشون داد جایگاه ما اینجای جدول نیست ولی ما رو به آینده با آرتتا امیدوار کرد


یه هفته ی فوق العاده



 


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

it's time to change...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۲۹
بازدید پست : ۷۷۵ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۵۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰