loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

تحلیل ترکیب احتمالی فصل اینده!


فصل در حال نابودی آرسنال با تصمیم  ونگر و استفاده از سیستم 1-2-4-3 نجات یافت. این برای اولین بار در دو دهه اخیر بود که ونگر در از دفاع سه نفره بهره می‌برد و البته نتیجه فوق العاده ای از این قمار شجاعانه گرفت. آرسنال در 9 بازی از 10 بازی پایانی فصل خود به پیروزی رسید و تنها در مقابل تاتنهام-دیگر تیمی که از دفاع سه نفره استفاده می‌کند-تسلیم شد و البته مهم ترین دستاورد فصل آرسنال، پیروزی در فینال مقابل چلسی بود



Is this how Arsenal will line up in 2017/18?



یکی از بازیکنانی که با تغییر سیستم ونگر به ترکیب اصلی راه یافت، و در کنار کوشیلنی و موستافی قرار گرفت راب هولدینگ 21 ساله بود که با نمایش های تاثیرگذارش در مقطع پایانی فصل، جایگاه خود در ترکیب را تا حدود زیادی تثبیت کرد



هافبک



پست هافبک میانی به یک دغدغه جدی برای ونگر و هواداران تبدیل شده است و پروفسور در تلاش برای یافتن یک تعادل مناسب بعد از مصدومیت سانتی کازورلا بوده است. به نوشته مترو، با اظهارات جدید ژاردیم، سرمربی موناکو، امیدها برای جذب توماس لمار زنده شده و بعد از رد پیشنهاد اولیه به ارزش 31 میلیون پوند، ونگر امیدوار است با ارتقای این پیشنهاد، لمار را به لندن بکشاند. در صورت ناکامی در تکمیل این انتقال، ونگر می‌تواند به زوج رمزی و گرانیت ژاکا  در مرکز خط میانی چشم بندد. زوجی که پس از تغییر سیستم در فصل قبل، نمایش های دل پذیری ارائه دادند.



Aaron Ramsey impressed in Arsenal's new 3-4-2-1 formation



چمبرلین در صورت مقاومت آرسنال در برابر پیشنهاد رقبا، دیگر گزینه در دسترس ونگر برای این پست خواهد بود. آرسنال همچنین باید تکلیف جک ویلشر  را مشخص کند. ویلشر 24ساله وارد سال پایانی قرارداد خود شده و خبری از تمدید با آرسنال به گوش نمی‌رسد. به گزارش اکسپرس، ویلشر که در یک فصل حضور قرضی خود در 29 بار ب میدان رفت، در رادار وستهم قرار گرفته است. ژان میشل سری، هافبک 25 ساله  هم یکی دیگر از گزینه های ونگر خواهد بود. رم نتوانست 35 میلیون پوند بند آزادسازی سری را قبول کند و به نوشته تاک اسپرت، حالا آرسنال با کنار رفتن یکی از رقیبان شانس ایده آلی برای جذب او دارد.





حمله



بزرگترین سوالات نقل و انتقالات آرسنال، پیرامون خط حمله این تیم مطرح می‌شود. اوزیل و سانچز هر دو تنها یک سال دیگر با توپچی ها قرارداد دارند. به نظر می‌رسد اوزیل به تمدید قرارداد نزدیک شده اما در مورد سانچز، اطمینان کمتری نسبت به تمدید وجود دارد...



Alexis Sanchez's future at Arsenal is far from certain



این اولین باری نخواهد بود که آرسنال، یکی از بازیکنان کلیدی خود را به رقبای لیگ برتری اش واگذار خواهد کرد، هر چند ونگر اذعان داشته حاضر است سال آینده، سانچز را بدون دریافت حتی یک پنس از دست دهد تا آن که بخواهد او را در این تابستان به یک تیم لیگ برتری بفروشد. اما بدون در نظر گرفتن اتفاقاتی که درباره آینده اوزیل و سانچز رخ خواهد داد، آرسنال در تابستان به دنبال تقویت قوای تهاجمی اش خواهد بود ونگر. همواره یکی از تحسین کنندگان ریاض ماهرز، ستاره الجزایری لستر بوده اما سان چند روز پیش گزارش داد ماهرز از انتظار برای آرسنال خسته شده و حالا به نظر می‌رسد انتقال او به لندن کمی دور از ذهن خواهد بود.



اما هیجان انگیز ترین هدف پنجره تابستانی آرسنال، کیلیان ام‌باپه پدیده 18 ساله باشگاه موناکو است. به نوشته اکیپ، پیشنهاد اولیه توپچی ها به ارزش 87 میلیون پوند!!! برای ام‌باپه از سوی سران موناکو رد شده و حالا رئال و پاریس  در شرایطی که هم خود را در این راه به عنوان رقیب آرسنال مطرح کرده، دیلی میرر در تازه ترین اخبار گزارش داده ونگر حاضر است با پرداخت 115میلیون پوند برای جذب ام‌باپه، او را به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل کند.



Arsenal face stiff competition to land Monaco's Kylian Mbappe



 



دنی ولبک، گزینه در دسترس ونگر برای فصل جدید خواهد بود. لوکاس پرز تنها بعد از یک فصل و حضور در 21 بازی، عمدتا به عنوان نیمکت نشین، و زدن 7 گل به پایان حضور خود در آرسنال رسیده و به نظر به اسپانیا باز خواهد گشت.از سویا و دپورتیو به عنوان مشتریان پرز نام برده شده است. از وستهم نیز به عنوان جدی ترین مشتری اولیویه ژیرو نام برده شده اما دیلی استار و سان گزارش داده اند که اورتون نیز برای جانشینی روملو لوکاکو، وارد رقابت برای جذب مهاجم فرانسوی شده و آماده است برای جذب او پیشنهادی 20 میلیون پوندی ارائه کند. یکی از بازیکنانی که با سیستم جدید ونگر به مشکل خورده، تئو والکات است که به نظر در این تابستان بعد از 11 سال باشگاه را ترک خواهد کرد.





آیا آرسنال قادر به رقابت برای قهرمانی خواهد بود؟



با سوالات بسیار زیادی که پیرامون تحرک آرسنال در نقل و انتقالات وجود دارد، و البته حضور آرسنال در رقابت های فرساینده لیگ اروپا، که برگزاری آن در روزهای پنجشنبه تهدیدی جدی برای رقابت آرسنال در لیگ برتر است، کاربران SKY Bet شانس قهرمانی آرسنال در لیگ برتر را 1 به 11 عنوان کرده اند. آرسنال با سیستم 1-2-4-3 پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اما آیا ونگر می‌تواند ادامه نتیجه گیری با این رویکرد را تضمین کند؟ برای پاسخ به این سوال، باید تا ابتدای فصل و دیدن ترکیب جدید آرسنال منتظر ماند.



.



 


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

ارسنال

!

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۲۲
بازدید پست : ۷,۲۷۶ بار
کل بازدید: ۲۶۳,۴۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰