loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بررسی تیم آرسنال در همه پست ها

1/ دروازبان:

در بین دروازبانهایی که همه جهان به برتر بودن این دروازبانان اعتراف دارند دروازبان تیم ما در  بین همتایان خود از آمار خوبی برخوردار میباشد
حتی با توجه به این قضیه که پتر چک سن بیشتری دارد و در ارسنال دچار افت محسوسی شده است بازهم از کیفیت خوبی برخوردار میباشد.









2/دفاع مزکزی:

در بین مدافعان مرکزی برتر جهان لورانت کوشیلنی بهترین آمار را دارد که این آمار خوب او تحت الشعاع نتایج ضعیف باشگاه در سطح جزیره و مسابقات اروپایی قرار گرفته است.
ولی از این حقیقت نمیتوان غافل شد که با توجه به قدرتمند بودن تیمهایی همچون بارسا و رئال مادرید یا پی اس جی و مقدار کمتر حملات به سمت دروازه های اینگونه تیم ها کوشیلنی آمار خارق العاده ای به جای نهاده است.








 3/دفاع راست:

با بررسی مدافعان راست برتر دنیا به این نتیجه میرسیم که بییرین از آمار خوب و بازی منظمی برخوردار است و با توجه به سنش میتوان او را  دفاع راست بلامنازع چند سال آینده تیم برتر اروپا قلمداد نمود.












4/دفاع چپ:

ناچو مونرئال در این پست عملکرد مناسبی را از خود نشان داده و در کمک به دفاع های مرکزی برای پاکسازی حملات حریف چشم گیر و فوق العاده عمل نموده است...












5/هافبک دفاعی:

و رسیدیم به پست بحث برانگیز چند صباح اخیر سایت...
ان گولو کانته از بازیکنان  درخشان اسن پست بوده و کسی قادر به کتمان آمار درخشان این ستاره سیه چرده لیگ جزیره نیست ولی با توجه به تعداد کمتر بازیهای دو ستاره آرسنالی و حضور ژاکا در لیگ بوندس لیگا با برخورد کمتر  احتمالا از این پستهیچ مشکلی نخواهیم داشت و از برترین تیمهای جهان در این پست خواهیم بود.









 6/هافبک مرکزی:

آرون رمسی در این پست درخشش خوبی از خودش نشان داده است و با توجه به حضور ژاکا و سانتی و جک و جک ویلشر همیشه مصدوم بعید است آرسنال در این پست به مشکل بخورد و حتی میتوان به جرئت تیم توپچی را از بهترینها در این پست نام برد و تنها مشکل گریبانگیر بازیکنان این پست مصدومیتهاییست که عدوم هماهنگی که در این پست بسیار کلیدی است را حاصل میگردد.








7/هافبک تهاجمی



من به عنوان یکی از اعضای این سایت با توجه به جو سایت نیازی به توضیح در این پست نمیبینم.









 8/وینگر:

در این پست مقایسه بهترین وینگر ما با همتایان پر تعدادش در جهان فوتبال درچار خلل بزرگی شد و این خلل مصدومیت سانچز بود که آمار ما  در این پست را تحت الشعاع خود قرار داد و من برای صحت بیشتر این آمار سعی کردم که در این پست از آماری استفاده کنم که بصورت (per game) یا میانگین در هر بازی باشد...
ما در این پست در سمت چپ با وجود نعمتی چون الکسیس مشکلی نمی بینیم ولی میتوان از ماحرز ستاره درخشان لستر به عنوان  بهترین خرید ممکن برای 5 سال آینده آرسنال نام برد که بتواند مشکل این پست را برای باشگاه حل نماید.










 9/مهاجم:

در این پست در چند ماه اخیر صحبت ها به فراترین سطح خود رسیده است و میتوان دلیل این همهمه را ضعف شدید ژیرود روی زمین اعلام کرد.
با مقایسه ژِیرود و ستارگان جهان که اتفاقا گزینه های آرسنال هم بوده اند میتوان به ضعف آرسنال پی برد...

--------------------------------------------------------------------------------------------
در نهایت با خرید لاپورته-ماحرز-هیگواین و چند جوان برای آینده همین شاکله تیمی قادر به بردن لیگ جزیره و حتی قادر به حضور در بین 4 تیم برتر جهان خواهد بود...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

it's time to change...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۴/۲۶
بازدید پست : ۴,۰۴۲ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۴۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰