حمایت نیست

نویسنده: سالار لاری

وبلاگ من
نویسنده: سالار لاری
من بدشانس ترین طرفدار بدبخت ترین تیم دنیام!!!
کل بازدید: 10,920 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

حمایت نیست

این مطلب رو من اول به صورت کامنت در پست "یک عکس. هزارتا حرف." گذاشتم ولی به دلایلی پاکش کردم و به صورت پست گذاشتم البته کامنتم رو خیلی پر و بال دادم
یه سری حرفای ضد و نقیض بعد باخت باعث شد بعد 2سال که از عضویتم در سایت گذشته و هیج پستی نذاشتم اولین پست خودم رو بذارم پس خوش آمد نگید :D



این متن من حمایت از ونگر نیست ولی یه چیز هایی هست که واقعا درست نیست وما به خاطر عشقی که به آرسنال داریم روی این اشتباه ها پا فشاری میکنیم ( از قدیم گفتن عشق آدم رو کور میکنه :D)
من نمیگم که ونگر مقصر نیست ولی 5%
مگه برا خرید بازیکن, سران باشگاه پول خرج میکنند و ونگر نمیخره؟؟
مگه قبلا که باشگاه به این وضعیت در نیومده بود بازیکن کم خرید
سران باشگاه بازیکن نمیخرند چون باشگاه برای 1 نفر نیست که تو سود وضررش سهیم باشه برا چندین نفره (گازیدیس,کرونکه پول خور,عثمانوف,هیل وود و...) که هر کدوم به فکر جیب خودشونن و نمیخوان از جیب خودشون بزنن و برا باشگاه خرج کنند....چون عاشق آزسنال نیستند.مثلا اگه فقط برا عثمانوف بود برا اینکه سود و سهام آرسنال پایین نیاد مجبور بود تیم رو تقویت کنه.
دلیل عدم موفقیت تیم این نیست که آرسن مربی خوبی نیست ؛ برای این هست که ابزار موفقیت (بازیکن در حد آرسنال) رو نداره شما فکر کردید بازیکن های فعلی آرسنال بازیکنای شاخی اند؟؟ یه نگاه به بازیکنای دو تیم منچستری و چلسی بندازید...
بازیکن های ما به خاطر اینکه تو آرسنال هستند مطرح شدند به غیر از یه عده خاص مثل ویلشر که اون ها هم نمیتونند تنهایی کاری از پیش ببرند و تیم های دیگه اگه یکی مثل ویلشر رو ندارن عوضش 2تا بازیکن80% ویلشر دارن که رو هم از 1ویلشر و نصفی هم بیشتر میشه
الان مثلا بهترین بازیکنمون تا اینجای فصل والکات هست با اینکه من خیلی دوسش دارم ولی یه نگاهی به بازیکنان خوب آرسنال تو فصل های اخیر بکنید....یه نگاهی به بهترین بازیکن های تیمای دیگه بکنید.... همین که آرسن ونگر با این بودجه این بازیکن ها رو میخره و باهاشون سهمیه لیگ قهرمانان میگیره خودش خیلیه
شما بازیکن های تاتنهام رو ببینید...به نظرتون اگه ونگر این بازیکن ها رو داشت قهرمان نمیشد؟؟؟ ولی نمیتونه داشته باشه چون نمیذارن
یه سری از بازیکن ها هم هرچقدر هم ونگر میخواست میرفتن چون یا غیر معقول پول میخواستند مثل نصری,آدبایور و...و یا مثل فابرگاس دلایل خودشون رو داشتند اگه این ها بودن قهرمان نمیشدیم؟ تو فصل 2010/2011 که این بازیکن ها رو داشتیم تا حدود اواسط آپریل مدعی قهرمانی بودیم و به خاطر بد شانسی و کم تجربگی بازیکن ها فصل رو از دست دادیم اگه این بازیکن ها میموندند ما تا الان چند بار قهرمان میشدیم تازه بازیکنایی مثل سانتی هم بهمون اضافه شدند و ونپرسی هم 100% نمیرفت
قابل توجه بعضی از توپچی ها که میگن آرسن چه دستاوردی آورده,ونگر اگه تو این مدت جام نگرفته ولی ورزشگاه خریده و مثل لیدزیونایتد صقوط که نکرده هیچ همیشه جزو 4 تای اول بوده. کدوم مربی همچین توانی داره؟ منچستر میخواد 20هزار تا صندلی اضافه کنه توش زاییده...اگه ونگر بد بود این همه تیم خواهانش نبودند
حالا آرسنال رو بدون آرسنش تصور کنید...حتی سران اندازه لیورپول هم خرج نمیکنند که با لیورپول رقابت کنیم !!!
در کل انقدر قدر نشناس نباشیم؛ نامردیه!!!
در آخر باید بگم
In Arsene we trust
 بحث کردن آزاده

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

محمد مهدی در 30/11/1391 | 08:30 گفت:

خودش تمدید نکرده هنوز. خودش میدونه گند زده. بعد شما.....
از امیر ارسنالی و حسین گانر تشکر میکنم بحث خوبی بود.
من که دیگه حوصله بحث با ونگر پرستا رو ندارم

Saeed Milani در 30/11/1391 | 01:31 گفت:

به اندازه ی کافی از ونگر حمایت شده. دیگه هیچ دلیل منطقی برای این پافشاری وجود نداره.

حمید pires در 30/11/1391 | 00:22 گفت:

مرسی سالار عزیز نظر منم نظر شهرام .

امیرآرسنال در 29/11/1391 | 23:50 گفت:

سالار لاری:

باشه!!!

سالار لاری در 29/11/1391 | 23:37 گفت:

Arsenalito@ درست میگی

سالار لاری در 29/11/1391 | 23:37 گفت:

ehs@ ونگر برا این تو آرسنال با این دستمزد مونده که برنامه مدیر هارو اجرا کنه یعنی خرید بازیکن ارزون و فروختنشون به پایین ترین قیمت و کسب سهمیه اروپا با این بازیکنا تا هوادارا یکباره عصبانی نشن

Arsenalito در 29/11/1391 | 23:32 گفت:

بابا خودتون رو خسته نکنید.می دونید چرا؟ چون که اگه بیل توی تیم ما بود و این رقم نجومی رو میدادند تا حالا ونگر اون رو فروخته یود!!!پس دیگه مال ما نبود.

سالار لاری در 29/11/1391 | 23:31 گفت:

مهرداد@منم باهات موافقم
من نگفتم عثمانوف بشه من یه مثال زدم برا تک مدیریتی حالا هرکی میخواد باشه

سالار لاری در 29/11/1391 | 23:28 گفت:

توپچی جنوب@ خواهش میکنم
این حرفا باید زده میشد

سالار لاری در 29/11/1391 | 23:27 گفت:

امیر آرسنال@ راجع به کامنتت
1) 12میلیون خرجه؟ فرگوسن که کم خرجه 24 میلیون ظاهری داده پا ونپرسی
2) خودتم میدونی تعصبی نوشتی
3)400 میلیونش رو از امارات گرفتن تازه کی اقساط رو پرداخت میکنه منظورم پولی که باید پرداخت شه
4)آخرین نمونش رئال که رسمیه نه الکی
5)بازم حرف الکی ,منطقی صحبت کن
6)نظر شخصیته
7) عمه من با موناکو اومد فینال

سالار لاری در 29/11/1391 | 23:18 گفت:

Majid rafe@گازیدیس گفت کو عمل؟؟؟؟؟

hosein-gunner در 29/11/1391 | 23:13 گفت:

حسین مگه ونگر کف دستشو بو کرده بود که بیل اینقدر قوی میشه حالا همچینم میگی انگار والکات بدرد نخوره بدبخت والکات هم داره تلاششو میکنه تازه بیل یه امسال خیلی درخشیده سال قبل همش مودریچ بود برای تاتنهام تازه میگی فلانی رو چقدر خریدن چقدر فروختن که این هم همون سیاست باشگاه است مثلا منم میتونم بگم فابرگاسو چقدر خریدیم چقدر فروختیم نصری رو چقدر خریدیم چقدر فروختیم ولی اینا همش میشه همین سیاستی که همه ازش ناراحتیم
____________________________________________________________________________________________-_
عزیزم بیل خیلی وقته تو تاتنهام ستارست دیگه لطفا جوک نگو!!!!!!!همین پارسالش قیمتش همینقدر بود حالا میگی زیر سایه مودریچ بود !!!!!!!مودریچ هافبکه بیل دفاع چپ خودت فهمیدی چی گفتی !!!!!!شما حرف منو جواب بده تفره نرو ایشون پست داده نوشته اگه ونگر بازیکنان تاتنهام رو داشت فلان می کرد و منم میگم می تونست داشته باشه چون تاننهام که نفت و غیره نداشته چندتا از خودشون ساختن چندتا هم تو قیمت خریدهای ما خریدن حالا شما اگه مدرکی داری که اونا ولخرج بودن رو کن!!!!
کلی پول بابت مودریچ گرفتن و همونو خرج کردن باسه خرید تا همین چند وقت پیش ون در وارت ستارشون بود اون رو هم با یه قیمت کم خریدن مگه اونا مثل سیتی یا چلسی بودن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و جالبتر از اینکه شما می گید مگه ونگر کف دستشو بو کرده ؟؟؟؟؟این حرف یعنی چی اگه ونگر که ادعای بهرتین استعدادیابه نخواد بفهمه که گرت بیل ستاره هست پس کی باید بفهمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من؟؟؟شما؟؟
یا مثلا اون سال که پیتر چک رو گفتن استعداد نداره من باید می فهمیدم که داره؟؟؟؟
یا اون وقت که زلاتان رو آوردن فقط یه تمرین بهش دادن من باید بفهمیدم بازیکن خوبیه ؟؟؟؟؟
یا مثلا اون وقت که می تونست پیشنهاد بهتری باسه رونالدو بده من باید می فهمیدم که این روزی بالای 100ملیون می ارزه ؟؟؟؟؟؟؟
عزیز من شما ترکیب بازریکنایی که ونگر به بهانه کیفیت کیفیت نمی خره و میگه ما دنبال کیفیتیم که نمی خریم و اتفاقا هم قیمت با بازیکنای خریداری شدن رو بچینی چندین برابر قوی تر از ترکیب کنونی میشه !!!!!

hosein-gunner در 29/11/1391 | 23:12 گفت:

حسین مگه ونگر کف دستشو بو کرده بود که بیل اینقدر قوی میشه حالا همچینم میگی انگار والکات بدرد نخوره بدبخت والکات هم داره تلاششو میکنه تازه بیل یه امسال خیلی درخشیده سال قبل همش مودریچ بود برای تاتنهام تازه میگی فلانی رو چقدر خریدن چقدر فروختن که این هم همون سیاست باشگاه است مثلا منم میتونم بگم فابرگاسو چقدر خریدیم چقدر فروختیم نصری رو چقدر خریدیم چقدر فروختیم ولی اینا همش میشه همین سیاستی که همه ازش ناراحتیم
____________________________________________________________________________________________-_
عزیزم بیل خیلی وقته تو تاتنهام ستارست دیگه لطفا جوک نگو!!!!!!!همین پارسالش قیمتش همینقدر بود حالا میگی زیر سایه مودریچ بود !!!!!!!مودریچ هافبکه بیل دفاع چپ خودت فهمیدی چی گفتی !!!!!!شما حرف منو جواب بده تفره نرو ایشون پست داده نوشته اگه ونگر بازیکنان تاتنهام رو داشت فلان می کرد و منم میگم می تونست داشته باشه چون تاننهام که نفت و غیره نداشته چندتا از خودشون ساختن چندتا هم تو قیمت خریدهای ما خریدن حالا شما اگه مدرکی داری که اونا ولخرج بودن رو کن!!!!
کلی پول بابت مودریچ گرفتن و همونو خرج کردن باسه خرید تا همین چند وقت پیش ون در وارت ستارشون بود اون رو هم با یه قیمت کم خریدن مگه اونا مثل سیتی یا چلسی بودن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و جالبتر از اینکه شما می گید مگه ونگر کف دستشو بو کرده ؟؟؟؟؟این حرف یعنی چی اگه ونگر که ادعای بهرتین استعدادیابه نخواد بفهمه که گرت بیل ستاره هست پس کی باید بفهمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من؟؟؟شما؟؟
یا مثلا اون سال که پیتر چک رو گفتن استعداد نداره من باید می فهمیدم که داره؟؟؟؟
یا اون وقت که زلاتان رو آوردن فقط یه تمرین بهش دادن من باید بفهمیدم بازیکن خوبیه ؟؟؟؟؟
یا مثلا اون وقت که می تونست پیشنهاد بهتری باسه رونالدو بده من باید می فهمیدم که این روزی بالای 100ملیون می ارزه ؟؟؟؟؟؟؟
عزیز من شما ترکیب بازریکنایی که ونگر به بهانه کیفیت کیفیت نمی خره و میگه ما دنبال کیفیتیم که نمی خریم و اتفاقا هم قیمت با بازیکنای خریداری شدن رو بچینی چندین برابر قوی تر از ترکیب کنونی میشه !!!!!

توپچی جنوب در 29/11/1391 | 23:11 گفت:

سالار سالاری تا حدودی با هات موافقم و اعتقاد دارم که این آرسنال با ونگر به قهرمانی دست پیدا میکنه مثل قبلا که دست پیدا کرده
وقتی که تقریبا 70% از اون بچه هایی که اینجا هستند و میگن ونگر بدر نمیخوره و باید بره و اله وبله همون هایی که وقتی ونگر داشت با آرسنال دبل میکرد و منچستر یونایتد رو داغون کرده بود اصلا نمیدونستند آرسنال شهر بوده یا کشور یا تیم فوتبال و الان ادعای کارشناس فوتبالیشون میشه.
مهم نیست خوشبختانه هیچ کدوم از این حرف ها حتی به گوش نوه ی آرسن ونگر و بازیکنان آرسنال نمیرسه
اومیدوارم همین آرسنال با اضافه شدن دو یا سه ستاره تو تابستون و با همین ونگر جام ها رو به چالش بکشه و واسه خیلی ها خیلی چیز ها ثابت بشه

In Arsene & ARSENAL we trust
مرسی بابت پستت سالار جان

رسول در 29/11/1391 | 22:51 گفت:

دوستان برای هر تیم بزرگی توی دنیا اولویت اینه که ارزش و اعتبارش رو حفظ کنه..... حتی اگه بره زیر قرض......
میلان رو یادتون نمیاد زیر قرض بود ولی برای بازیکنایی که میخواستند قرض هم میکردند.....

مشکل اینه که تو آرسنال همه چی شده پول کسی به فکر هوادار و اعتبار تیم نیست........
هم ونگر همینطوره هم مدیرا .......... اگه اینطور نبودن هشت فصل بی جامی رو یه کاریش میکردن نه اینکه همش بگن پول نداریم

امیرآرسنال در 29/11/1391 | 22:25 گفت:

jafar:

ونگر هر چی داره از آرسنال هست و آرسنال هر چی داره از طرفداراش هست پس بزرگترین و با ارزش ترین چیز هوادارا هستند

ایول 10000000% باهات موافقم بقرعان

.

jafar در 29/11/1391 | 22:20 گفت:

امیر منم قبول دارم که اصلا در حد یه تیم خوب مثل آرسنال نیست که اینطور نتیجه گرفت ولی اگه ما از اینجا شروع به انتقاد از تیم کنیم هیچ فایده ای نداره

از مدیرا ی سایت میخوام این پست ها رو برای کسانی که در سایت عضو نیستند نمایش ندند چون هر کی که طرفدار آرسنال هم نباشه میاد حرف های رو که واقعا در حد و اندازه باشگاه بزگ آرسنال نیست رو میخونه و شروع میکنه به مسخره کردن هواداران و تیم میکنه

در آخر هم این حرف یادتون باشه ونگر هر چی داره از آرسنال هست و آرسنال هر چی داره از طرفداراش هست پس بزرگترین و با ارزش ترین چیز هوادارا هستند

فرهاد در 29/11/1391 | 22:16 گفت:

امیدوارم که دیگه این آخرین فصل ونگر باشه این همه زمان بسه دیگهبه هر بازیکنی دل بستیم فروختیش دیگه نابودمون کردی فقط برو......

Arsenalito در 29/11/1391 | 22:10 گفت:

ولی در کل با حرف بعضی بچه ها که میگن وضع مالی آرسنال بهتر شده تقریبا" موافقم و تا تابستون باید صبر کرد و اگر ونگر تغییر اساسی توی تیم داد وبازیکنای درجه یک رو به تیم آورد که هیچ و در غیر این صورت باز سیاست ونگر همون هست که بوده و باد منتظر 10 سال بی جامیمون باشیم.

امیرآرسنال در 29/11/1391 | 22:09 گفت:

jafar:

چشم سعی میکنم، البته من حرف بدی هم نزدما!!

اما به نظرم ونگر داره به تاریخ باشگاه خیانت میکنه
.

Arsenalito در 29/11/1391 | 22:05 گفت:

مگر ونگر بازیکنه شاقی رو خواسته که مدیرا نخرن؟! خود ونگر تصمیم میگیره و اینکه بازیکن ارزون بخره و یا مجبور بشه پول باشگاه رو خرج کنه، اگه من هم مدیر باشگاه باشم ، باز هم از ونگر حمایت می کنم.در کل مقصر اصلی ونگره و بس.

jafar در 29/11/1391 | 22:01 گفت:

امیر آرسنالی تو که ادعا میکنی طرفدار متعصبی هستی حداقل احترام نگه دار و هر چی به دهنت میاد سریع ننویس یکم از توهینات کم کنید

حسین مگه ونگر کف دستشو بو کرده بود که بیل اینقدر قوی میشه حالا همچینم میگی انگار والکات بدرد نخوره بدبخت والکات هم داره تلاششو میکنه تازه بیل یه امسال خیلی درخشیده سال قبل همش مودریچ بود برای تاتنهام تازه میگی فلانی رو چقدر خریدن چقدر فروختن که این هم همون سیاست باشگاه است مثلا منم میتونم بگم فابرگاسو چقدر خریدیم چقدر فروختیم نصری رو چقدر خریدیم چقدر فروختیم ولی اینا همش میشه همین سیاستی که همه ازش ناراحتیم

hosein-gunner در 29/11/1391 | 21:41 گفت:

می تونست بازیکنان تاتنهام رو داشته باشه پس لطفا چرت نگید!!!!!!!!!!!
همون موقع که والکات رو گرفت می تونست گرت بیل رو بگیره ولی به والکات بیشتر اعتقاد داشت !!!!
قیمت دمپسی و پارکر و هوگو لوریس هم که کم بود مثل خرید آرتتا بودن!!!!!
لوکامودریچ هم که چند خریدن و چند فروختن!!!!
حالا هم گرت بیل 60ملیون می ارزه !!!!!!!!!!
بعد ونگر میاد نیمکت نشین آکادمی بارسا رو می خره مفت به خودشون بر می گردونه شواهدی هست که بگه ونگر به نفع بارسا کار می کنه اما من تا وقتی به یه حرف ظاهری رسیده باشم اونو عنوان نمی کنم و احتمال راست بودن همین حرفم رو که گفتم رو فعلا 10درصد می دونم پس کسی جبهه نگیره!!
اما فقط می گم اگه به حساب و کتاب نگاه کنید ونگر می تونسته به جای بازیکنای اکنونش بازیکنان تاتنهام رو داشته باشه پس اگه بخوایم به تاتنهام حسرت بخوریم از بی عرضگی مربیه نه کس دیگه !!!!!!!!!!!
ونگر بهترین مربی تو تاکتیکه اما اخلاق بدش تو نقل و انتقالات تو بازی دادن به بازیکنان ضعیف و توی برخورد نکردن با بازیکنان کم کاره

نیما در 29/11/1391 | 21:28 گفت:

با این بودجه جایگاهمون همینه.موافقم باهات....
منم تو فکر اینم از کامنت گذاشتن و پست گذاشتن بکشم کنار چون اینجا جَوش داره غیرمنطقی میشه

ehs در 29/11/1391 | 21:20 گفت:

ما تو این سایت میلیونها بار طی چند سال اخیر درباره اینکه مشکل از مدیریت یا سرمربی صحبت کردیم ولی اصولا این بحث ها به نتیجه نمی رسه! ولی خداییش اگه مدیران باشگاه مشکل دارن چرا ونگر هیچ وقت صداش در نیومده و اعتراض نکرده! ولا الان یه چد سالی هست که همه میگن ما توانایی خرید هر بازیکنی را داریم و مشکل مالی نداریم و ونگر هم تایید می کنه! در ضمن اصول ستاره فروشی و حماقت در نقل و انتقالات ( خرید بازیکنان درجه 6) دیگه ربطی به بوجه نداره وقتی این زمستون تنها خریدمون مدافعی بود که سش 26 ساله و بازیش اینطوره دیگه حرفی واسه گفتن نمی مونه
در نهایت هم بگم که تغییر مدیریت اصولا کار سختیه و نشدنیه ولی تعوییض یه سرمربی شاید راحتر به نظر برسه و فکر کنم ونگر خیلی فرصت داشت تا خودش رو از این وضعیت بکشه بیرون و نخواست!

امیرآرسنال در 29/11/1391 | 21:04 گفت:

ما که باختیم و اما نتایج امروز:

FA cup:

Chelsea 4 - 0 Brentford

Manchester C. 4 - 0 Leeds U.

Premier League:

Liverpool 5 - 0 Swansea C.

امیرآرسنال در 29/11/1391 | 20:58 گفت:

پاینده باد آرسنال عزیییییییییییییز

مهرداد در 29/11/1391 | 20:54 گفت:

رفتن ونگر در این زمان یعنی باز شدن راه برای اف

امیرآرسنال در 29/11/1391 | 20:52 گفت:

سپهر سرشوقی:

فدای این احساسات و غیرتت

مهرداد در 29/11/1391 | 20:51 گفت:

تاجرای آمریکایی بین خودشون یه جمله ی جالب دارن که میگه

هیچ وقت به آدمی که آخر اسمش اف داره اعتماد نکن

امیرآرسنال در 29/11/1391 | 20:51 گفت:

مهرداد:
1- مغالطه بود
2- کی حرف از عثمانوف روس زد؟؟
3- بعضی وقتا الاغم سنش خیلی زیاد میشه! سن هیچ دلیلی برای احترام نیست! من مثل شما شرقی فکر نمیکنم
4- نیازی به جواب دادن شما نیست ، آقای ونگر به جای طرفداراش داره جواب میده

سپهر سرشوقی در 29/11/1391 | 20:50 گفت:

امیر به خدا حق میدم. من خودم تو یه مدرسه 1000 نفری تنها آرسنالی هستم.امروز همه داشتن مسخرم میکردن.داشت گریم میگرفت اینا همه صبر کردی.1 فصل دیگم روش ;)

امیرآرسنال در 29/11/1391 | 20:44 گفت:

سپهر سرشوقی:

بهمون حق بده که دیگه از این وعده ها خسته شده باشیم

.

مهرداد در 29/11/1391 | 20:44 گفت:

امیرآرسنال:
1-بازی با کلمات بود
2-بله اگه عثمانوف بیاد میشیم ال مثل السیتی
3-وقتی به یه آدمی که سن پدر بزرگتو داره حالا کاری نداریم کی هست
توهین میکنی ارزش جواب دادنم نداری

مهرداد در 29/11/1391 | 20:44 گفت:

امیرآرسنال:
1-بازی با کلمات بود
2-بله اگه عثمانوف بیاد میشیم ال مثل السیتی
3-وقتی به یه آدمی که سن پدر بزرگتو داره حالا کاری نداریم کی هست
توهین میکنی ارزش جواب دادنم نداری

سپهر سرشوقی در 29/11/1391 | 20:37 گفت:

امیر آرسنال درجه 3 بود الان درجه یکه.این همه آماراش میاد که بهترین مربی قرن شد و الان سومین مربیه.میدونم سخته 8 سال کم نیس.ولی خودش گفته از این فصل به بعد وضع مالی آرسنال بهتر میشه پس فقط یه کم دیگه بهش فرصت بدید 8 ساله پول نداشتیم و با این بی پولی ساخته. نامردیه که الان وضعیت مالی تیم بهتره بندازیمش بیرون
بعدشم واقعا سبک بازیه آرسنال قشنگه اونم به خاطر ونگره.درسته این فصل زیاد بازیمون قشنگ نبوده اونم به خاطر اینه که کلا اسکلت تیم عوض شده ولی تو بعضی از بازیا یه چشمه از اون بازیه قشنگو میبینیم.مطمعن باش فصل بعد با هماهنگتر شدن و با تجربه تر شدن بازیکنا هم اون بازیه دوس داشتنیه آرسنال بر میگرده هم جام ها. تازه من هنوز به چمپیونزلیگ امید دارم کی فکر میکرد پارسال چلسی قهرمان بشه.پس ممکنه جام ها همین امسال از راه برسه V:

امیرآرسنال در 29/11/1391 | 20:34 گفت:

مهرداد : از آرسنال بدون آرسن یه (( ال )) میمونه !!!!

مهرداد در 29/11/1391 | 20:29 گفت:

باهات موافقم
ولی ...
یک اشتباه بزرگ ونگر تو این چند سال مشخص نبودن هدف بوده
نقد رو ول کرده چسبیده به نسیه
اینو قبلآ هم گفتم
تو این 8 سال چند بار گفته امسال ما تو 60 تا جام مدعی هستیم
جام حذفی رو خیلی راحت میشد گرفت
ولی به جاش اولویت رو گذاشته رو لیگ قهرمانان
شاید شانسمون تو حذفی 80% بود ولی تو قهرمانان 8%
و قهرمانان رو انتخاب کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ترکیب تیم)
نمیشه که از زیر زمین 1 روزه رفت نوک قله !!!
امسال حذفی سال بعد لیگ برتر بعد یه امیدی برا لیگ قهرمانان
برا این میگم یه امیدی چون تو لیگ قهرمانان تیم های بزرگ هم
نمیتونن بگن امسال ما اولیم یا مدعی اول شدنیم چه برسه به ما!!!
لیگ قهرمانان خونه ی خاله که نیست !!!
ما تو 999 تا جام مدعی هستیم ولی یه جام حلبی هم نمیگیریم
با ابن حال ...
از آرسنال بدون آرسن یه (( ال )) میمونه !!!!
اگه از عثمانوف خوشتون میاد پس دلیلی نداره که از السیتی و چلسی بدتون بیاد !!!
و آرزوتون شده ال آرسنال !!!

محمد در 29/11/1391 | 20:26 گفت:

واقعا بعضی از صحبتای هر دو طرف دعوا خنده دار و مسخرس
بابا بیخیال این جنگ و دعواهایی که آخرش هیچ نتیجه ای هم نداره
دعا کنین در ادامه فصل اتفاقاتی که به نفع تیمه بیفته حالا چه اتفاقاتی؟ فقط امیدوارم خوب باشن

امیرآرسنال در 29/11/1391 | 20:09 گفت:

دوست واقع بین:

1- فرمودید :"مگه برا خرید بازیکن, سران باشگاه پول خرج میکنند و ونگر نمیخره؟؟"
اولا بله! پول خرج میکنن! اما مثلا ایشون بلد نیست با 12 میلیون پوندی که واسه آقای کج پا (جیرود) داد، بره دمبا (8 میلیون) و هولتبی (4 میلیون) بخره! شما یه نگاه به قیمت های بازیکن ها و کیفیتشون بکن بعدش تیم های دیگه هم نگاه کن، یه مقایسه انجام بده
دوما آقا اصن قبول!! خرید نخواستیم!! چرا این عوضی پول باشگاه رو میریزه توی جیب یه سری معلول جسمی و ذهنی مثل اسکیلاچی؟دیابی؟ژورو؟کوکولین؟شاماخ؟پارک؟میاچی؟ و هزار نفر دیگه! ایشون خودش یه دلال درجه یکه! مطمئن باش

2- فرمودید "مگه قبلا که باشگاه به این وضعیت در نیومده بود بازیکن کم خرید"
عزیزم هر کلاه برداری اول باید اعتماد شما رو جلب کنه
این آقا اگه از اون اول دزدی رو شروع میکرد که تابلو میشد و مینداختنش بیرون! پس باید با سیاست وارد میشد و خودشو یه چهره موجه و آدم حسابی نشون میداد که داد!

3- فرمودید: "ونگر اگه تو این مدت جام نگرفته ولی ورزشگاه خریده و مثل لیدزیونایتد صقوط که نکرده"
اولا ونگر ورزشگاه خریده یا تیم آرسنال؟؟ یعنی ورزشگاه رو ونگر با پول عمه اش ساخته و اصلا از امارات پول وام نگرفتن؟؟ یعنی تماشاگرا دارن ارزون ترین بلیت انگلستان رو میخرن؟؟؟؟ ونگر یه دلال خسیس برادر!
دوما واقعا اگه شما دارید آرسنال رو با لیدز قیاس میکنید، من کلا صحبتی ندارم دیگه)))))

4- فرمودید: "اگه ونگر بد بود این همه تیم خواهانش نبودند"
اولا شما ایجنت ایشون هستید که از پیشنهادات خبر دارید؟ یا اینکه از اخبار مدیا که واسه سرگرمیه کسب اطلاعات میکنی؟؟
دوما این همه؟؟؟؟؟؟ کدوم همه؟؟))))
سوما 8 سال این آقا تیم رو به فنا داده تازه میفرمایید ااااااگر بد بود؟؟؟))

5- فرمودید: "حالا آرسنال رو بدون آرسنش تصور کنید...حتی سران اندازه لیورپول هم خرج نمیکنند که با لیورپول رقابت کنیم !!!"
اولا شما ماشالا آینده بینم هستید!
دوما شما از کجا به این نتیجه محیرالعقول رسیدید؟؟؟

6- فرمودید: "در کل انقدر قدر نشناس نباشیم؛ نامردیه!!!"
اولا این دفاعیات شما از ونگر نامردیه اونم در حق باشگاه ، نه انتقاد ما که آرزومون سربلندی باشگاهمونه
دوما ایشون حقوق گرفته، وظیفه اش این بوده و به وظیفه اش عمل کرده
سوما 8 سال هم برای قدرشناسی به ایشون و تفکرات افراطی و کهنه شون فرصت داده شد.

7- فرمودید: "In Arsene we trust"
که باید بلند خدمتتون عرض کنم "In ARSENAL We Trust "
آرسن چیزی نبود جز یه مربی درجه 3 اروپایی که توی ژاپن داشت تمرین میداد و ما بهش اعتبار دادیم!
......
بحث آزاد برادر
......

masoud mahmudpur در 29/11/1391 | 20:06 گفت:

خدایی دیگه داریم بیش از حد گند میزنیم.این فصل دیگه ترکوندیم(البته تو گند زدن).تقریبا تو هیچ بازی ای از قبل برنده نیستیم.همش برد های خفیف میاریم.امیدوارم ونگر تیم رو درست کنه واسه فصل بعد

majid r در 29/11/1391 | 19:55 گفت:

چند تا نکته :
1-ارسنال قبل از ارسن ونگر تیم بزرگی بوده وبعدشم خواهد بود،انگار فقط ارسنال این چند ساله ورزشگاه ساخته
2-یکی از دلایلی ک باعث شد عثمانوف مالک باشگاه نشه همین ونگر بود،عثمانوف تو یه مصاحبش در مورد ورزشگاه گفته بود که ورزشگاه باید از سرمیه مالکینش ساخته میشد تا باشگاه مجبور نشه بهره وام بده و مجبور بشه بهترین بازیکناشو بفروشه!
3-گازیدیس بعد قرار داد جدید با امارات گفت این پول از فوتبال است و برای فوتبال هزینه خواهد شد و اما مقصر....
4-بالا ترین دستمزد در ارسنال متعلق به خوده ونگره!
5-بیشتر بازیکنهای ارسنال بخاطر دستمزدشون رفتن چون ونگر حاضر نبود دستمزدشونو افزایش بده!(نظر شخصی)

siamak در 29/11/1391 | 19:34 گفت:

In Arsene we trust

amir در 29/11/1391 | 18:55 گفت:

In Arsene we trust خودشه موفق باشی

سالار لاری در 29/11/1391 | 18:28 گفت:

امیر آرسنال@ یه ساعت توضیح دادم باز میگی گند زدن ونگر!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
یه بار دیگه بخون
بازم میگم این حمایت نیست و واقعیته

امیرآرسنال در 29/11/1391 | 18:23 گفت:

In ARSENAL We Trust

امیرآرسنال در 29/11/1391 | 18:23 گفت:

آقا جاااااااااان ظاهرا بعضیا خودشونو زدن به نفهمی!

ونگر اعتبارشو از آرسنال داره نه اینکه آرسنال از ونگر!! آرسنال من هزاران برابر بزرگتر از امثال ونگره!

بعضیا میگن بالاخره ما رو دوبار قهرمان کرده نباید گذاشت بره!!!!! عزیزان با معرفت، اولا که این معرفتو واسه باشگاهتون بذارید که اعتبارش روز به روز داره کمتر میشه! دوما ونگر وظیفه اش بوده، مگه مربی وظیفه ای جز این داره؟!!! سوما 8 سال به پای گند زدناش و غرور خرکیش نشستیم دیگه معرفت رو در حقش تمام تمام تمام کردیم!

حتی اگه قهرمان لیگ قهرمانان هم بشیم، ونگر باید گورشو گم کنه

.

سالار لاری در 29/11/1391 | 17:37 گفت:

این مرینیو و شاهین رو من ننوشتم نمیدونم از کجا اومده