loading
در حال بررسی درخواست شما
چرا و چگونه فابرگاس ...
چرا و چگونه فابرگاس ...

چرا و چگونه فابرگاس ...

ابتدا پاس ها و بازیسازی هوشیارانه او بود که چشم رئیس را به خود گرفت .

در سال 2003 سرمربی آرسنال به فنلاند رفت تا مسابقات زیر 17 ساله های جهان را تماشا کند ، جایی که میتوانست به راحتی بازی هافبک مورد علاقه اش را ببیند ، و گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید . و این بازیکن کسی نبود جزء کاپیتان امروز توپچی ها ، کسی که در آن زمان در کنار لئو مسی و جرارد پیکه در حال رشد بود .

اسپانیا در آن سال نتوانست عنوانی را کسب کند ، اما فابرگاس جوان توانست همه ی جایزه های انفرادی را برای خودش کسب کند ، کسب کفش طلایی مسابقات به عنوان آقای گل و بهترین بازیکن تورنومنت بخشی از ناکامی او در این مسابقات را توانست جبران کند .

درست دوازده روز بعد از شکست اسپانیا در مقابل برزیل فابرگاس به خدمت توپچیها درآمد تا ادامه دوران بازی خود را تا کنون در این باشگاه سپری کند . حال بعد از گذشت تقریبا 7 سال و قبل از بازی یک چهارم نهایی جام باشگاه های اروپا ونگر از روزهایی که اولین استعداد ها را در فرانسس دید میگوید .

" من نمیتوانستم به دیدار یک بازی تیم جوانان بروم زیرا آنها به من خوش آمد نمیگفتند ،پس تنها راه دیدن بازی او مسابقات زیر 17 ساله ها بود . شما میتوانستید به راحتی ببینید که دید او در بازی استثناییست .او قدری از نظر فیزیکی ضعیف بود اما به راحتی گل میزد ."

" من نمیدانم که آیا آن زمان باشگاه های دیگری نیز در پی سسک بودند یا نه ! اما این را میدانم که ما اولین باشگاه بودیم که به وی علاقه مند شدیم و همانطور که میدانید اکثر بازیکنان جوان دوست دارند به ما بپیوندند زیرا میدانند که در اینجا فرصت بازی و ارائه استعدادهای خود را دارند و این دلیلیست که خیلی از بازیکنان جوان به ما ملحق میشوند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۹
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰