loading
در حال بررسی درخواست شما
شانس بازی کردن فابرگاس 40% است.
شانس بازی کردن فابرگاس 40% است.

شانس بازی کردن فابرگاس ۴۰% است.

احتمال بازی کردن فابرگاس درمقابل بارسا دربازی چهارشنبه شب لیگ قهرمانان تنها 40 درصد است.
کاپیتان ارسنال دربازی با بیرمنگام از ناحیه زانو دچار اسیب دیدگی شد وبا درد به بازی ادامه داد.فابرگاس همچنین تمرین امروز تیمش را نیز ازدست داد.
درهمین رابطه آرسن ونگر سرمربی توپچیها درکنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با بارسا اعلام کرد:درترکیب بودن یا نبودن سس ممکن است تالحظاتی قبل از بازی نیز مشخص نباشد.
سس امروز تمرین نکرد چرا که برای بازی وتمرین اماده نبود ما 24 ساعت دیگر نیز صبرخواهیم کرد وسپس دوباره وضعیت وی را بررسی میکنیم ولی انچه مشخص است او امروز اماده بازی نبود.
بعضی اوقات شما نباید ریسک کنید چرا که 24 ساعت نیز میتواند فرصت مناسبی جهت بازیابی کامل باشد.نمیخواستم مصدومیت دیگری نصیبش شود بنابراین اجبازه تمرین پیدا نکرد.
من میگویم شانس بازی کردن فابرگاس تنها40  درصد است.سس بسیار مشتاق است تا درتک تک بازی هاحضور داشته باشد اما اگر اماده نباشد من او را حتی رو نیمکت نیز قرار نمیدهم ما 19 بازیکن دیگر در تیم داریم واین به این معنی است که من میتوانم وی را به طور کامل از ترکیب تیم خارج کنم.
اما اگر اماده باشد حتما بازی خواهد کرد ولی امروز نمیتوان به شما پاسخ قطعی بدهم تیم پزشکی معتقد است در24 ساعت اینده شانس بازیابی وجود خواهد داشت.اما تصمیم گیری را به لحظاتی قبل از مسابقه موکول میکنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۰
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰