loading
در حال بررسی درخواست شما
بهت زده ایم از این همه بی احترامی !
بهت زده ایم از این همه بی احترامی !

بهت زده ایم از این همه بی احترامی !




متاسفانه از طریق بچه ها متوجه شدیم در فروم یکی از چندین سایت هواداری بارسلونا چنان بی احترامی هایی به آرسنال و بازیکنانش شده که بهت زده شدیم !!!!
واقعا زشت و زننده است که میبینیم برای یک فوتبال زیبا مانند فوتبال دیشب ( جدا از نتیجه حاصله و به عنوان یک فوتبال دوست و نه طرفدار ) چنین بی احترامی هایی به بازیکنان آؤسنال و مربی بزرگ آن میشود !
مربی که سبک جدیدی را به دنیا ارائه کرده که بارسلونا دقیقا از آن سبک پیروی میکند !
بی تردید پپ مربی جوانی است و سبکی برای خود ندارد و با یک لشکر از بازیکنان سطح اول فوتبال جهان توانسته به مقام ( 6 جام سال گذشته ) برسد !!!! و خوب این دلیل بر قدرت مربی نیست !!! این موضوع را به چشم در انگلستان دیدیدم که خوزه مورینیو روزی که از چلسی خداحافظی کرد و تیم را به یک دستیار مربی بدون هیچ سابقه ی مهمی در امر مربیگری سپرد ، باز هم چلسی نتیجه گرفت و با فاصله کمتر از 3 امتیاز در لیگ برتر دوم شد ، در لیگ قهرمانان با بد شانسی ( سر خوردن پای جان تری در پنالتی ها ) کامل نایب قهرمان شد و ...
البته قصد بی ادبی نسبت به مربی بارسلون نیست اما به هر ترتیب با این ستارگان قهرمان نشدن کمی سخت است !!!!!!!
و اما بحث شیرین هواداری ....
ما بحث سنگینی با میلانی ها ( 2 سال قبل ) در فروم ها داشتیم ، هرگز بی ادبی و بی احترامی ندیدیم، همواره به تیم مقابل احترام گذاشتیم و لبته هوای تیم خود را داشتیم ....
اما متاسفانه مدیریت ضعیف و پر مدعای سایت هواداری بارسلونا نه تنها نتوانست جلوی فحاشی ها و بی احترامی ها را بگیرد بلکه با حذف نکردن صحبت های زشت و زننده برخی هواداران نشان داد حامی چنین افرادی نــــــــیز هست !

امیدواریم ( جدا از نتیجه دیشب و نتیجه در نیوکمپ ) کمی فرهنگ هواداری را در بین خود تقویت کنیم و تنها با فوت کردن به شیپور فرهنگ ایرانی و بلاخص اسلامی سخنان مهمل و سبک خود را به دیگران وصله نزنیم .

// در پایین قونین این فروم را قرار میدهم تا سندی برای صحبتم باشد که گفتم : مدیر این سایت نه تنها مشکلی با اهانت به بقیه تیم ها ندارد بلکه چنین کاربرانی را حمایت هم میکند ....


هر گونه نظر در بخش اخبار، که شامل یک یا چند مورد از موارد زیر باشد، مدیران سایت کاملا محق خواهند بود که آن نظر را بدون ارائه هیچ گونه توضیحی پاک نمایند:

به عنوان مثال:
1) هرگونه نظری که به خبر منتشر شده، مربوط نباشد! 2) ارسال نظرات مکرر و پشت سر هم. باید تمامی مطالب در یک نظر گفته شود. 3) نظری که در آن توهین به بارسا و هرکس و هر چیز که به آن مربوط است، از جمله بازیکنان، مربیان، مسئولین باشگاه، هواداران و ... وجود داشته باشد، چه به صورت مستقیم، چه غیر مستقیم و با کنایه. انتقاد با لحن زشت و زننده هم توهین محسوب می شود. 4) ادعایی که مستدل و با ذکر مدرک نباشد و با عبارت «به نظر من» آغاز نشده باشد.
- فلان بازیکن در فلان فصل، n گل به ثمر رساند! (یک ادعای قابل استدلال و معتبر)
- به نظر من، فلان بازیکن، بهترین بازیکن بارساست! (یک نظر شخصی)

تذکر: در صورتی که کسی از قوانین تخطی نماید، مدیران به موقع به این موضوع رسیدگی خواهند کرد و هیچ کاربری حق مداخله و جر و بحث و صحبت با فرد خاطی را نخواهد داشت، در غیر این صورت، خود نیز خاطی قلمداد خواهد شد.

6) هر گونه بحث، هر گونه! چه دوستانه، چه منطقی، چه جر و بحث... هرگونه مطلبی که به صورت صحبت بین دو یا چند نفر باشد، در بخش نظرات اخبار ممنوع است. (محل چنین بحث هایی تالار گفتمان است.) هرکس تنها موظف است نظر خود را ارسال کرده، و از اظهار نظر در مورد نظرات دیگران اجتناب نماید. 7) هر گونه نظری که منجر به آزردگی هواداران بارسا، و یا ایجاد اختلاف و دو دستگی و یا جنجال و دعوا بین آنها شود. 8) ارسال خبر در بخش نظرات اخبار ممنوع می باشد! برای ارسال اخبار کوتاه، کاربران باید به تاپیک های مربوطه در تالارهای گفتمان مراجعه نمایند. 9) نظرات باید با زبان و حروف فارسی نوشته شوند.
5) نظر دادن در هر موضوعی که فرد نظر دهنده حق دخالت در آن موضوع را ندارد!





آرمان امیراحمدی
مدیر کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۲۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰