loading
در حال بررسی درخواست شما
احساسی، خاص، شگفت انگیز
احساسی، خاص، شگفت انگیز

احساسی، خاص، شگفت انگیز

 

تیری آنری در حالی یک-چهارم لیگ قهرمانان اروپا را آغاز کرد که 14 دقیه به پایان بازی مانده بود. با وجود اینکه آرسنال 2-1 بازی را در امارات تا آن لحظه واگذار کرده بود، هواداران توپچیها به خوبی اسطوره به یاد ماندنی آرسنال را تشویق کردند و در پایان بازی تیری آنری نیز نسبت به ابراز احساسات هواداران شمال لندنی پاسخ داد.
در حالی که بازیکنان بارسلونا زمین بازی را ترک کرده بودند، آنری در دایره میان میدان ماند و از هوادارانی که نامش را به گرمی فریاد میزدند، تشکر کرد.
او در اینباره گفت:"بسیار احساسی بود. کاملا خاص بود و زمانی که به زمین آمدم به وضوح شنیدید که چه شد. خاص ترین لحظه در پایان بازی بود. مانند زمانی که با بازیکنان در بارسلونا به طرف هواداران میرویم، به خودم گفتم که باید برای هوادارنی که به من خوش آمد گفتند دست بزنم و دیدید که بعد از آن چه اتفاقی افتاد.
"همیشه گفته ام که هرگز علاقه ای که به باشگاه دارم را پنهان نخواهم کرد و فکر میکنم که هواداران نیز نشان دادند که هنوز مرا دوست دارند. حسی فوق العاده بود.
زمانی که آرسنال 2-0 از حریفش عقب بود هواداران آرسنال تیمشان را به خوبی تشویق کردند تا به کمک آنها نتیجه بازی برگردد. آیا آنری از بازگشت تیم سابقش به بازی شگفت زده شد؟
"نه، به خصوص با حمایت هواداران. بارها گفته ام، تشویق هوارداران همیشه موثر است. زیرا اگر شما در خانه 2-0 عقب باشید و هوادارن شروع به هو کردن بازیکنان بکنند اتفاق دیگری رخ میدهد .ولی هواداران آرسنال به آنها کمک کردند تا دوباره به بازی برگردند. و  موفق شدند این کار را انجام دهند.
"از طرفی دیگر بهتر بود تا با پیروزی از زمین خارج شویم ولی 2-2 نتیجه بدی نیست. در مجموع از اینکه آرسنال به بازی بازگشت شگفت زده نشدم. دقیقا میدانم چه اتفاقی در اینجا (لندن) میتواند رخ بدهد."

 

 

لینک هایبوری فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰