loading
در حال بررسی درخواست شما
آفوبه : میخواهم سرم را بالا بگیرم
آفوبه : میخواهم سرم را بالا بگیرم

آفوبه : میخواهم سرم را بالا بگیرم


این بازیکن 21 ساله ، تابستان ، برای مدت یکسال به طور قرضی به این تیم دسته دومی پیوست و تا کنون در 20 بازی برای این تیم موفق شده 15 گل به ثمر رساند.

آفوبه در مصاحبه با سایت آرسنال افزود : " این واقعا آسان بود (جا افتادن در تیم ام کی دانز ). از همان روز اول سرمربی تیم به من اعتماد بسیار زیادی نشان داد و من واقعا از نحوه ی برخوردش بسیار خوشحالم. از تک تک لحظاتم در اینجا لذت میبرم."

" بعضی مواقع وقتی چیزی به حرکت در میاد نگه داشتنش سخت است. من هیچ کار متفاوتی نسبت به دفعات قبلی که به صورت قرضی بازی میکرده ام انجام ندادم و به سختی تمرین میکنم - من همیشه اینگونه خود را برای هر بازی آماده میکنم. من فقط فکر میکنم این به زمان بندی مربوط میشود و اینکه در زمانی مناسب در جای مناسبی حضور داشتم."

" در دوره های قبلی قرضی ام آنقدری که میخواستم درگیر نبودم ، اما اینجا احساس میکنم به عنوان بخش بزرگی از این فصل تیم MK Dons هستم و این را با توجه به دقایقی که بازی کرده ام و گل هایی که به ثمر رسانده ام احساس میکنم."

" شما میتوانید هر چقدر که بخواهید تمرین کنید و به سختی تلاش کنید ، اما اگر بازی نکنید هرگز پیشرفت نمی کنید. هر هفته بازی کردن نشان میدهد که شما آماده ی بازی کردن در سطح بزرگسالان هستید."

" در حال حاضر از فوتبال بازی کردن لذت میبرم ، اما من میخواهم زمانیکه تابستان به آرسنال باز میگردم با سری بالا و خوشحال از فصلی موفق بازگردم. میخواهم به همه در آرسنال اثبات کنم که درست فکر میکنند ، چون میدانم که آنها به من اعتقاد دارند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۲۸
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۸۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰