loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در مورد سانگ و وستهام و چرخش در ترکیب
ونگر در مورد سانگ و وستهام و چرخش در ترکیب

ونگر در مورد سانگ و وستهام و چرخش در ترکیب

آرسن ونگر سانگ را در سال 2005 به آرسنال آورد و در سن 18 سالگی برای اولین بار او را در لیگ برتر به میدان فرستاد. در این بین سانگ برای پاسخ دادن به انتقادات به زمان نیاز داشت.

او دو سال پیش آرسنال را به مقصد بارسلونا ترک کرد و پس از یه دوره نه چندان موفق تابستان امسال به صورت قرضی راهی وستهام شد. 

"او جمعه برابر چلسی بازی نکرد. قطعا به او برای بازی با ما استراحت داده شده است. فکر میک نم وقتی اینجا بود بازیکن بسیار خوبی بود، اما در دوره حضورش در اسپانیا زیاد بازی نکرد.

"در 17 سالگی او را به اینجا آوردم و علیرغم همه نظرات مخالف او را نگه داشتم. لازم نیست من را متقاعد کنید او بازیکن خوبی است.

پیروزی برابر QPR فاصله آرسنال با تیم های بالای سر خود را بسیار کم کرد، وستهام با یک امتیاز و ساتمپتون با دو امتیاز بیشتر از آرسنال در رده های پنجم و چهارم ایستاده اند.

"در این لحظه به جدول اهمیت نمی دهم. 20 بازی باقی مانده است. 

"رقابت بسیار تنگاتنگ است و حالا همه چیز به ثبات بستگی دارد. می دانیم حالا [نتیجه گرفتن در] هر بازی بستگی به ثبات و ارائه عملکردهای خوب دارد. باید به سرعت آماده شده و تمرکز کنیم و این قابلیتی است که میخواهیم در برابر وستهام نشان دهیم از آن برخورداریم.

"برنامه این است که به خوبی استراحت کرده و توان خود را بازیابی کنیم. می خواهیم در جریان بازی بمانیم. صبح شنبه تمرین می کنیم و شنبه شب به هتل می رویم. بسیار سریع و همچنین جالب است.

آرسن ونگر در مورد تغییرات و چرخش در ترکیب نیز گفت:

"لورن [کوشلنی] شانسی دارد. او فردا صبح تستی خواهد داشت. شانس اندکی دارد. حتی چمبرلین نیز شانس کمی برای بازی در این مسابقه دارد.

"تئو ولکات جمعه در ترکیب بود اما دشوار بود وقتی بازی فشرده شد و لازم بود دفاع کنیم او را به زمین بیاورم. او چندان از بازگشت دور نیست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۸۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰