loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی متعادلی خواهد بود
بازی متعادلی خواهد بود

بازی متعادلی خواهد بود

 

یاران جوان آرسن ونگر در حالی که در بازی رفت مقابل بارسلونا با نتیجه 2-0 از میهمانشان عقب بودند، سرانجام بازی را به تساوی کشاندند تا امیدهای آرسنال برای بازی برگشت پابرجا بماند. جبران نتیجه و اراده شاگردان مربی فرانسوی توپچیها این امید را به وی میدهد که تیمش میتواند برخلاف نظر مردم که بارسلونا را برنده از پیش تعیین شده میدانند، در کمپ نئو به دنبال صعود به نیمه نهایی باشد.
"فکر میکنم بر خلاف نظر مردم، بازی متعادلی خواهد بود.
"اگر دوباره فیلم بازی را نگاه کنید، که ما آن را به خوبی آنالیز کرده ایم، آنها در اوایل بازی برای ما مشکل ساز شدند ولی اگر به موقعیت هایی که ما در طول بازی خلق کردیم توجه کنید، نتیجه بسیار جالب خواهد بود.
"باور دارم که دیگر فرصتی برای از دست دادن وجود ندارد. فردا زمانی که میتوانیم گل خواهیم زد ولی نیاز به یک نظم تیمی داریم و سازماندهی مناسب برای زمان زیادی از بازی. واضح است که اگر نتیجه پایانی بازی 0-0 باشد همه چیز به آنها واگذار خواهد شد ولی باید سعی کنیم به خوبی نظم پیدا کنیم و زمانی که توپ را در اختیار داریم از آن استفاده کنیم.
مانند آرسنال، بارسلونا هم در لیگ داخلی کشورش در پی کسب عنوان قهرمانی است. ولی بر خلاف آرسنال، بارسلونا در پایان هفته بازی بزرگی را در پیش خواهد داشت و به مصاف رئال مادرید در دربی ال-کلاسیکو خواهد رفت، با این وجود آرسن ونگر بعید میداند که شاگردان پپ گواردیولا تمرکز کامل بر روی بازی با آرسنال نداشته باشند.
"آنها بی تفاوت نخواهند بود و فکر نمیکنم تمرکز خود را نیز از دست بدهند. باور دارم آنها برای دیدار برابر بارسلونا چهار یا پنج بازیکن خود را مجددا در اختیار خواهند داشت و فکر نمیکنم که آن بازی اولویت اول آنها در مقایسه با دیدار فرداشب باشد. آنها میدانند که بازی بزرگی در پیش است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰