loading
در حال بررسی درخواست شما
باید حمله کنیم
باید حمله کنیم

باید حمله کنیم

تئو ولکات معتقد است اگر ارسنال میخواهد بارسا را شکست دهد باید بازی خودش را به حریف دیکته کند.
مهاجم 21 ساله تیم ملی انگلستان وآرسنال بدون شک تاثیر گذارترین بازیکن دور رفت بود دردقیقه 66 به بازی امد وسپس3 دقیقه بعد گل زد ونقش مهمی را در بثمر رسیدن گل تساوی ایفا کرد .وبارسا را با سرعت خودش شکه کرد.
با این همه باید دید آیا وی با فرم خوبش توانسته ونگر را مجاب کند تا در بازی برگشت او را ازابتدا به زمین بفرستند؟ به هرحال ولکات به همبازیهایش توصیه میکند تا بازی و ریتم خودشان رابه حریف دیکته کنند.
ولکات گفت:ماباید باور کنیم که میتوانیم دراینجا نتیجه بگیریم.همه آنچه را که لازم است دراختیار داریم دلیلی ندارد که بیتفاوت باشیم.
وی ادامه داد:به عنوان یک بال و یک بازیکن تهاجمی وظیفه دارم تاهمیشه نزدیک دروازه حریفان باشم.خوشبختانه من میتوان تاثیرگذار باشم ومشکلات زیادی را برای حریف ایجاد کنم.اما باید توجه داشت که تنها من نیستم که بازی میکنم بلکه ده نفر دیگرهم در زمین هستند. فکرمیکنم اگر بتوانم برای دیگر بازیکنان فضا ایجاد کنم کارم را بخوبی انجام داده ام.
این بسیار خوب است که همه از شما تعریف کنند ولی من باید کیفیتم را درون زمین نشان دهم.
بنظر میرسد همه چیز برعلیه توپچیها باشد وانها باید در این مرحله جاه طلبی شان را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان نشان دهند.بارسلونا دو گل زده درخانه حریف را در کیسه دارد همچنین آنها نمایش بسیار دل پذیری درلندن داشتند ومیتوانستند گلهای بیشتری درنیمه اول بثمر برسانند.همچنین آنها در دیدار برگشت با آرسنالی روبه رو خواهند شد که بازیکنان کلیدی نظیر فابرگاس/گالاس/ارشاوین را دراختیار ندارد.
اما ولکات نقطه ضعفی را درمیان لشگر کاتالان پیدا کرده ومعتقد است که تیمش میتواند ازاین نقطه بسود خودش بهره برداری کند.
تئو گفت:بارسا درنیمه اول فوتبال بسیار خوبی راارائه داد چیزی که بندرت دیده بودم.
اما آنها در بیست دقیقه آخر بازی کاملا خسته میشوند اگربتوانیم تا آن زمان دروازمان را بسته نگه داریم و یا گلی زودهنگام بثمر برسانیم فکر میکنم میتوانیم آنها را شکست دهیم وتماشاگرانشان را ساکت کنیم!
این فصل گلهای دیرهنگام زیادی بثمر رساندیم خصوصا درلیگ برتر خوشبختانه میتوانیم این باور راداشته باشیم که دوباره این کار را انجام دهیم.
چند تن از بازیکنان بزرگمان را دراختیار نداریم.ولی سایرین آماده هستند تاجای آنها را پرکنند تنها کاری که باید بکنیم این است که تمام توانمان را بکار بگیریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۷
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰