loading
در حال بررسی درخواست شما
نقش مشابه سانگ و پیتر استری !
نقش مشابه سانگ و پیتر استری !

نقش مشابه سانگ و پیتر استری !

مک لینتوک می گوید : شباهت های زیادی در بازی الکس سانگ و ستاره پیشین و بازیکن اولین تیم دبل کرده آرسنال می بینم . هر دوی آن ها دونده هستند و به نظر من سانگ میتواند مثل پیتر شود .
در طیدو سال پیش سانگ چندان مورد حمایت و مقبولیت هواداران نبود اما وی توانسه با پست جدیدش کامل کنار بیاید و هماکنون تیم به او احساس نیزا می کند . فکر می کنم الکس بتواند با بهره گیری از تکنیک های بازی پیتر استری بازیکن 30 سال پیش تیم مانند وی نظر تمام هواداران فوتبال را به خود بکشاند . سانگ هم اکنون درسیستم 4 - 3 - 3 آرسن ونگر بازی می کند و این نقش وی را کمی متفاوت و دفاعی تر کرده و به نظر من این بهتری فرصت است تابهترین بازی هایش را به نمایش بگذارد .
هنگامی که شما با 3 بازیکن در میانه زمین بازی کنید و در جلوی تیمتان بازیکنی به نام رابین ون پرسی باشد این باعث تقویت و قدرتمندی تیم شماست .
ما همیشه در آن سال با پیتر در سیستم 4 - 2 - 2 بازی می کردیم و وی کاملا پشت بازیکنان میانی را بسته بود  و بازیکنان با خیالت راحت حمله ور می شدند . هم اکنون سانگ این وظیفه را دارد و من این توانایی را به خوبی در وی می بینم تا مانند پیتر بدرخشد .
در پایان مک لینتوک درباره خرید های باشگاه گفت :  من همیشه خرید های جدید را دوست داشتم . هم اکنون خیره به بازی ورمائلن هستم . او یک بازیکن فوق العاده از نوع کشف آرن ونگر است . باید مراقب باشد تا بتواند این روند را ادامه دهد . تیم در دهه اخیر و با حضور آرسن ونگر بهترین فوتبال ها را به نمایش می گذارد . بدون شک بازی زیبا تر از منچستر یونایتد وچلسی به نمایش می گذارند و باید در بازی رو در رو در مقابل این تیم ها شایستگی خود را نشان دهند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۲۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : other media
بازدید: ۳۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰