loading
در حال بررسی درخواست شما
باید به سرعت به خودمان بیاییم!
باید به سرعت به خودمان بیاییم!

باید به سرعت به خودمان بیاییم!



در مورد چهار گل لیونل مسی


اول می خواهم به بارسلونا تبریک بگویم و برایشان آرزوی موفقیت کنم.در مجموع دو بازی آنها شایسته ی صعود بودند. آنها تیم بسیار خوبی هستند که البته مسی را هم در اختیار دارند که در هر لحظه از بازی می تواند باعث تفاوت شود. او می تواند از هر اشتباهی که ما می کنیم استفاده کند.


در مورد عملکرد تیمش


معتقدم کاملا خوب بازی کردیم.محکم شروع کردیم، موقعیت خوبی برای زدن گل دوم داشتیم و کمی بدشانس بودیم زیرا زمانی که بنتنر آفساید نبود، موقعیت بسیار خوبی داشتیم. افسوسی که می خورم از این بابت است که برای اینچنین بازی بزرگی، اشتباهات دفاعی زیادی کردیم. آنها همیشه اول به توپ می رسیدند و ما برای اینکار تنبیه شدیم.


در مورد اینکه آیا بارسلونا قهرمان اروپا خواهد شد یا نه


آنها در نیمه نهایی هستند و شانس خوبی برای بردن آن دارند. بازیکنان آنها از مصدومیت باز می گردند و من معتقدم در حال حاضر آنها بهترین تیم در اروپا هستند. این رقابت ها حذفی است و اگر امشب از تمام موقعیت هایمان استفاده می کردیم، می توانستیم شرایط را برایشان بسیار سخت کنیم.


در مورد اینکه آیا نگران است که شاید رقابت آرسنال در لیگ تحت شعاع قرار بگیرد


مسلم است که نگران می شوید زیرا نا امیدی بزرگی است و باید به سرعت به خودمان بیاییم زیرا نمی توانیم دیگر امتیاز از دست دهیم. به همین خاطر است که باید باخت را فراموش کنیم و کاملا بر روی لیگ تمرکز کنیم.


در مورد اینکه آیا پاسخ سریع بارسلونا پس از 0-1، سرنوشت بازی را رقم زد


احساس می کنم قبل از اینکه گل تساوی را بزنند موقعیت خوبی برای زدن گل دوم داشتیم ولی در توپ نهایی تصمیم گیری درستی نکردیم. آنها بلافاصله پس از 1-1 به بازی بازگشتند.


در مورد اینکه آیا وایت هارتلین بهترین جا برای بازی بعدی است یا بدترین


در سال های اخیر برای ما جایی بوده است که خوب نتیجه گرفته ایم بنابراین با سابقه ای منفی به آنجا نمی رویم. ولی این مجبورتان می کند که بلافاصله تمرکز کنید زیرا می دانید که این بازی یک دربی است.


در مورد اینکه آیا او به دفاع وسط جدیدی نیاز دارد


این سوالی است که پاسخش بسیار سخت است زیرا در حال حاضر این مسئله در اولویت قرار ندارد. اولویت امشب این است که بازی امشب را فراموش کنیم. مانند همیشه با شخصیت و بسیار خوب بازی کردیم ولی اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. سیلوستره و کمپل دو بازیکن خوب هستند. به همین خاطر انتخاب بین اینکه چه کسی بازی کند سخت است.


در مورد موقعیت های تیمش در مجموع دو بازی


اگر به سن تیم ما نگاه کنید می بینید که ما بسیار بسیار جوان بودیم. کاری که ما انجام داده ایم بسیار مثبت است زیرا ما شش یا هفت بازیکن زیر 23 سال داشتیم و موقعیت زیادی هم خلق کردیم. ولی نشان دادیم که در توپ نهایی کمی ناپخته هستیم.


در مورد شکست


هضم کردن شکست بسیار سخت است زیرا زمانی که از لیگ قهرمانان حذف می شوید، فردای آن در مقابل آینده ای بسیار خالی قرار دارید. باید با این نا امیدی کنار بیاییم و مطمئن شویم که برای بازی بعد آماده ایم.


در مورد اینکه آیا دوران سلطه ی انگلیسی ها در اروپا رو به اتمام است


سوال خوبی است که منچستر یونایتد باید فردا به آن پاسخ دهد. در حال حاضر در اروپا تیم های بیشتری حضور دارند که می توانند با تیم های انگلیسی رقابت کنند، این مسلم است. ولی دو یا سه سال قبل اینگونه نبود. امروزه رقابت بیشتر شده است.


در مورد اینکه پس از بازی به پپ گواردیولا چه گفته است


به او تبریک گفتم و برای ادامه ی مسابقات برایش آرزوی موفقیت کردم.


در مورد اینکه آیا بارسلونا بیشتر از مسی است


بارسلونا بیشتر از مسی است. آنها بازیکنان دیگری هم در تیم دارند که سطح بالا هستند. آنها یک تیم استثنایی با بازیکنانی استثنایی هستند و در بازی های استثنایی، بازیکنان استثنایی باعث تفاوت می شوند.


در مورد اینکه آرسنال چقدر کمبود سسک فابرگاس را احساس کرد


سخت است که بدانید چقدر کمبود فابرگاس را حس کردیم. امشب ما 7 یا 8 بازیکن را نداشتیم ولی اگر قبل از بازی از من می پرسیدید، بسیار دوست داشتم که فابرگاس را داشته باشم.


در مورد اینکه آیا آرسنال بیش از حد به بارسلونا احترام گذاشت


خیر. فکر نمی کنم امشب اینگونه بوده باشد.خوب شروع کردیم، توپ های خوبی را از آنها گرفتیم و در بعضی از دقایق بازی، بر آن مسلط بودیم.آنها تیم خوبی هستند. در دیدار رفت، بله! بیش از حد به آنها احترام گذاشتیم ولی فکر نمی کنم که امشب اینکار را کرده باشیم.


در مورد اینکه شاید وسوسه شود که تابستان در بازار نقل و انتقالات شرکت کند


ما در مرحله ای قرار داریم که بازیکنان را پرورش می دهیم. امروز در هافبک ها، ما والکات 21 ساله، بنتنر در حمله 22، نصری،دیابی و دنیلسون که هر کدام 22-23 هستند را داشتیم. فکر می کنم آنها توانایی های فوق العاده ای از خود نشان داده اند و هر سال قوی تر خواهند شد. مطمئنا باید چیزی به ترکیب کنونی اضافه کنیم ولی هنوز زمان داریم تا روی آن فکر کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۸
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰