loading
در حال بررسی درخواست شما
فقط به ليگ بايد فكر كنيم
فقط به ليگ بايد فكر كنيم

فقط به ليگ بايد فكر كنيم

آلمونيا دروازبان آرسنال كه شب خوبي را سپري نكرد طي مصاحبه اي از بازيكنان خواست تا ديگر فقط به نبرد بر سر قهرماني جزيره فكر كنند .


توپچي ها شب گذشته در حالي به مصاف بارسا رفتند كه صعودشان مستلزم پيروزي يا تساوي با نتيجه بالا بود . گل زود هنگام نيكلاس اميد را به تيم بازگرداند اما مسي ، ستاره بي چون و چراي فوتبال جهان يك تنه چهار گل به ثمر رساند تا آرسنال دست خالي به انگلستان بازگردد و در مجموع بازي را 6-3 واگذار كند .

اما همه چيز براي آرسنال از دست رفته نيست ، تيم هم اكنون تنها سه امتياز از صدر نشين يعني چلسي عقب است در حالي كه پنج بازي حساس تا پايان اين رقابتها باقي مانده است . آلمونيا سنگربان آرسنال و كاپيتان اين روز هاي آرسنال مصمم است تا همراه تيمش اين نبرد را تا انتها پيروز شوند ، نبردي كه با دربي لندن در وايت هارت لين شروع خواهد شد .

او در اين باره ميگويد " ما نا اميد هستيم ،‌اما بايد در ليگ واكنش نشان دهيم . و اين چيزيسست كه براي آن خواهيم جنگيد . وقتي به بازي هاي پاياني ليگ ميرسيم هميشه چيزي براي جنگيدن بر سرش وجود دارد ، و اين مساله  بازي ها و سرانجام ليگ را خيلي جذاب ميكند . ما با فشار گذاردن بر روي چلسي و يونايتد ادامه خواهيم داد . "

با توجه به بازي هاي باقي مانده براي سه تيم بالاي جدول ، بر روي كاغذ بازي هاي آرسنال ساده تر به نظر ميرسند ما نبايد فراموش كرد كه آرسنال اين روز ها كلي مصدوم دارد ، شايد دو برابر آنچه ما ديگر به آن عادت كرده ايم !!!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۸
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال.كام
بازدید: ۶۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰