loading
در حال بررسی درخواست شما
خريد حتميست ...
خريد حتميست ...

خريد حتميست ...

به نقل از يكي از خبر گذاري هاي لندن ،‌ نگراني هاي آرسن ونگر براي پست دفاع وسط با سكوت گالاس بسيار بيشتر شده است . اگر گالاس قرار دادش را با تيم تمديد نكند ونگر بايد به فكر دو دفاع تنومند باشد زيرا حتي اگر يوهان ژورو نيز كاملا بازگردد به نظر نميرسد كه آرسنال قرار داد كمپبل را تمديد كند .

كايل بارتلي بازيكن خوبيست و از او ميتوان انتظاراتي داشت اما او هم اكنون به صورت قرضي در شفيلد يونايتد به سر ميبرد و در حال كسب تجربه است . اما به نظر ميرسد نِون سابوتيك از بورسيا دورتموند و بوآتنگ از هامبورگ هدفهاي ممكني باشند .

ونگر در اين رابطه اين گونه ميگويد " آيا ممكن است در اين تابستان وسوسه شوم ؟ ما در موقعيتي هستيم كه در حال پرورش بازيكن هستيم ، در بازي گذشته در خط هافبك ما تئو ، سمير ، دنيلسون و ديابي را داشتيم كه بين 21تا23 سال سن دارند و جلوي آنها نيكلاسي بود كه 21 ساله است . حال آنكه اين بازيكنان جوان نمايش خوبي از خود ارائه دادند و مطمئنا سال به سال بسيار قوي تر خواهد شد .

اما ما بايد بازيكناني به تيم خود اضافه كنيم ، اين امر حتمي است . ولي براي ما زمان زيادي براي فكر كردن به اين موضوع وجود دارد . "‌

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۹
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : tribalfootball.com
بازدید: ۱,۰۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰