loading
در حال بررسی درخواست شما
جک: رقابت هرگز تا این حد شدید نبوده است
جک: رقابت هرگز تا این حد شدید نبوده است

جک: رقابت هرگز تا این حد شدید نبوده است

ویلشر به علت مصدومیت از ماه نوامبر تا کنون خارج از ترکیب بوده اما اخیرا کنار آرتتا و دیابی برای تیم زیر 21 سال بازی کرده است.

با این حال این هافبک ها با وجود بازیکنانی مثل کوکلن کازورلا و رمزی رقابت سختی برای حضور در ترکیب پیش روی خود می بینند.

"وقتی اولین بار به تیم اصلی آمدن فابرگاس، دیابی، دنیلسون و الکس سانگ در تیم بودند.

"همیشه کیفیتی واقعی در این پست داشته ایم اما حالا باید بگویم بازیکنان بیشتری با سبک بازی من برای آن پست می جنگند. می توانید از 4 یا 5 هافبک هجومی در کلاس جهانی را نام ببرید.

"از زمانی که 15 یا 16 ساله بودم کنار فرانسیس بازی کرده ام بنابراین یکدیگر را خیلی خوب میشناسیم. پیش از این خیلی فرصتی به دست نمیاورد اما همیشه می دانستم وقتی فرصتش را به دست بیاورد از ان استفاده خواهد کرد، و هر بازی که جلو می رود او بهتر و بهتر می شود.

"حالا چند سال است که کنار میکل بازی کرده ام و زمانی که به صورت قرضی در بولتون بودم برابر او [که در اورتون بود] بازی کرده ام و او بهترین بازیکن زمین بود. تجربه دارد، خیلی خوب بازی خوانی می کند، بازی حریف را تخریب می کند و همه می دانند که با توپ چه کیفیتی دارد.

"ویژگی اصلی ارون انرژی و رهبری اوست، او می خواهد تیم را جلو ببرد و می تواند گلزنی کند. به بهترین هافبک های جهان در چند سال گذشته نگاه می کنید، مانند لمپارد و جرارد که می تاونستند گلزنی کنند و او هم می تواند این کار را بکند.

"کنار سانتی بازی کردن ساده است زیرا بازی را خیلی خوب درک می کند. اگر من به سمت داخل حرکت کنم او به سمت بیرون می رود و ارتباط خوبی ایجاد می کند، حالا او مسئولیت بیشتری در مرکز خط هافبک دارد و در طول چند ماه اخیر آنجا فوق العاده کار کرده است. احتمالا بازی کردن کنار او از هر بازیکن دیگری آسان تر است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۲۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۰۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰