loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های لُسا پس از حذف از FA CUP
صحبت های لُسا پس از حذف از FA CUP

صحبت های لُسا پس از حذف از FA CUP

پدرو ماتینز لُسا به تلاش تیمش پس از شکست از تیم بانوان چلسی و حذف از جام حذفی افتخار میکند.

تیم بانوان آرسنال روز یکشنبه در خانه میزبان چلسی در جام یک چهارم نهایی جام حذفی بودند که با دو گل زود هنگام چپمن و داویسون از این تیم عقب افتادند .

اما میشل پیش از پایان نیمه نخست موفق شد از فاصله 25 یاردی با شوت مهیب خود یکی از گل ها را جبران کند ولی در نهایت چلسی برنده این دیدار بود و به نیمه نهایی راه یافت. لُسا معتقد است بازیکنان تیمش از دیدارهای ملی خسته بودند و این منجر به شکست تیم آنها شد.

لسا گفت :" بازیکنان در واکنش های خود کم سرعت عمل می کردند .آنها فوق العاده تلاش کردند و هر چه در توان داشتند ارائه کردند ولی بعضی اوقات یک اتفاق رخ نمیدهد ."

"آنها مقابل یک تیم بسیار خوب ،خوب بازی کردند ، پس این بسیار دشوار است . آنها سازمان یافته و حرفه ای بودند ،صبح تمرین کرده بودند .تمام امکانات برای تمرین را در اختیار داشتند و آن چیزی است که ما باید قبول کنیم ."

"شاید زمان بازی برای ما زود فرا رسید ،ما باید آماده می شدیم ولی این بسیار مشکل است که در چنین دیداری در زمانی که 12 بازیکن برای 10 روز خارج از تیم باشند و بازیکنان جوان تیم 12 روز دیگر برای تیم های ملی خود بازی دارند ،بازی کنی ."

"احساس می کنم بازیکنان خسته بودند و با این وجود مقابل یک تیم بزرگ مبارزه کردند .این آن عملکردی که میخواستیم نیست اما گاهی اوقات باید بپذیرم و چیزهایی داریم که باید پیشرفت کنیم ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۲۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴,۰۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰