loading
در حال بررسی درخواست شما
نمی توانم در انگلستان بمانم
نمی توانم در انگلستان بمانم

نمی توانم در انگلستان بمانم


هوای لندن بارانی است.سرمای هوای انگلستان آزار دهنده است.در اسپانیا هوا بهتر است و شما می توانید از آفتاب آنجا بسیار لذت ببرید.یافتن جای پارک ماشین به کابوسی برای اهالی لندن تبدیل شده است.گرانی در لندن و...غذاهای انگلستان را دوست نداریم....
این ها جملات آشنایی بودند که طی چند سال اخیر به گوش ما خورده اند.مرد روسی آرسنال که از همه چیز لندن گلایه دارد،آنقدر از وضع بد زندگی خود و خانواده اش در لندن گفته و گفته که گویا تحمل برف و سرماهای روسیه خیلی راحت تر از زندگی در شهری است که یکی از بهترین شهرهای اروپاست.
سرماهایی که استخوان آدمی را در مسکو خرد می کند،برای آرشاوین دلپذیرتر است از زندگی در شهری به مانند لندن.او دلش برای سرزمین مادری خود تنگ شده،جایی که در آنجا زندگی راحت تری داشت.
آرشاوین در مصاحبه اخیر خود ضمن ابراز گلایه از زندگی در لندن،به تمایل خود برای ترک بریتانیا اشاره کرده است و اینکه دیگر نمی تواند در این شهر به زندگی خود ادامه دهد.
"در لندن شما نمی توانید به یک رستوران خوب بروید زیرا در آنجا میز خالی وجود ندارد.شما باید دو روز جلوتر برای خوردن غذا در رستوران،وقت رزرو کنید و تازه پس از چند ساعت،کارکنان رستوران از شما می خواهند آنجا را ترک کنید چون مشتری جدیدی از راه رسیده است".
آرشاوین در ادامه گفت:
"پارک کردن ماشین فاجعه است.من معمولا یک مایل دورتر از جایی که نیاز دارم،جای پارک پیدا می کنم".
آرشاوین که دارای یک پسر چهار ساله بنام آرتم و یک دختر دو سال بنام یانا است،حتی در مورد شرایط نگهداری از فرزندان خود نیز گلایه داشت.
"چیز دیگری که باعث آشفتگی من می شود؟کودکستان.مکانی که کودکان در یک اتاق غذا می خورند،بازی می کنند و در همان جا می خوابند.و به عنوان یک قانون،آنجا باید در زیرزمین کلیسا باشد.
هیچ برنامه ریزی مناسبی وجود ندارد.اگر کودکی بگوید که می خواهد بخوابد،به او بالشی می دهند تا کف همان جایی که چند دقیقه قبل در آنجا بازی می کرده بخوابد.
هزینه 1500 پوندی را برای یک ماه این کودکستان پرداخت می کنم،این در حالی است که هزینه یک ماه کودکستان با استخر شنا در روسیه 15 پوند است".
همسر آرشاوین،یولیا هم که در ابتدا زندگی در لندن را خسته کننده و غذاهای آن را منزجرکننده می نامید،هم اینک دیدگاه وی بعد از یکسال زندگی در این شهر با اوایل ورودش به لندن آنقدر فرق کرده که خواهان اقدام برای گرفتن شهروندی انگلستان است.
حداقل آندری بازی کردن برای آرسنال را با تمام گلایه و شکایت هایی که از لندن دارد،دوست دارد.وی در انتها گفت:
"همه چیز به میل من است،مربی و جو اینجا."

   

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۲۸
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : dailystar.co.uk
بازدید: ۹۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰