loading
در حال بررسی درخواست شما
لُسا : رقابت بسیار تنگاتنگ است
لُسا : رقابت بسیار تنگاتنگ است

لُسا : رقابت بسیار تنگاتنگ است

پدرو مارتینز لسا سرمربی تیم بانوان آرسنال گفت پس از پیروزی 1-0 مقابل بیرمنگام رقابت برای صدر نشینی لیگ برتر با چلسی بسیار فشرده و سخت شده است .

پس از گلزنی چیوما ابوگاگو در دیدار روز یکشنبه مقابل بیرمنگام تیم آرسنال مجددا موفق شد تا به رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر بانوان انگلستان باز گردد.

اکنون تیم آرسنال با تیم صدر نشین لیگ برتر یعنی آبی پوشان لندنی ، چلسی تنها دو امتیاز اختلاف دارند .

لسا گفت : بسیار هیجان انگیز است که تیم هایی جون ناتس ، منچستر سیتی و لیورپول نیز برای کسب عنوان قهرمانی با ما رقابت دارند ، اکنون ما بر چلسی فشار می آوریم و دیدار دشواری با منچستر سیتی خواهیم داشت ، همچنین آنها نیز در جام حذفی دیدار دارند ."

"این برای ما و برای آنها دشوار خواهد بود ولی ما امیدواریم که پیروز خواهیم بود و به زودی این امکان پذیر خواهد بود که مقام اول را از آن خود کنیم ."

با وجود اینکه ویکی لسادا در دیدار روز یکشنبه مقابل بیرمنگام با مصدومیت رو به رو شد ولی لسا معتقد است که تیم آرسنال با اعتماد به نفسی که دارد میتواند در مسابقات پیش روی خود مقابل واتفورد و ناتس خوب ظاهر شود .

"دوست ندارم بازیکنی را از دست دهم اما ویکی مصدوم شد . ما باید او را بیرون بکشیم و همچنین کلی اسمیت را در اختیار نداریم . پس به این خاطر نگران هستیم ولی اطمینان دارم در تیممان آنقدر استعداد داریم که بتوانیم به چلسی فشار بیاوریم در Continental Cup نیز رقابت کنیم ."

بازی بعدی تیم آرسنال روز یکشنبه در خانه و مقابل تیم ناتس ساعت 2 بعدازظهر به وقت گرینویچ خواهد بود . 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۳۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶,۹۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰