loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر نیوکاسل
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر نیوکاسل

مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر نیوکاسل

 
در مورد کسب 3 امتیاز...
 
بازی سختی مقابل یک نیوکاسل خوب بود. باید بگویم ساق‌های بازیکنان امروز سنگین بود. در مجموع مقابل تیمی با کیفیت بالای فنی مورد آزمون قرار گرفتیم و البته بازی روان خودمان را هم نتوانستیم انجام دهیم و جا به جایی حرکتی هم نداشتیم. سعی کردیم بازیکنان کنار یکدیگر بمانند و هر طور می‌شود بازی را برنده شویم. بیشتر از نظر ذهنی و تفکر دفاعی مورد آزمون قرار گرفتیم تا اینکه بخواهیم رو به جلو بازی کنیم.
 
در مورد پیتر چک...
 
او دو واکنش مهم داشت - یکی در نیمه نخست و یکی هم در نیمه دوم و مهم‌تر از آنها او به تیم آرامش می‌داد که به آن نیاز داشتیم.
 
در مورد اینکه آیا چک یکی از بهترین خریدهای شما است...
 
در روزنامه‌ها بیشتر در مورد خریدهای بدی که داشته‌ام مطلب می‌خوانم به همین خاطر نمی‌دانم.
 
در مورد به دست آوردن پیروزی هر طور که می‌شد...
 
برای مدت زمان کافی در فوتبال بوده‌ام که بدانم بازیکنان نیوکاسل چه احساسی دارند چون خیلی خوب بازی کردند ولی باز هم به دلیل اینکه برای مدت زمان کافی در فوتبال بوده‌ام می‌دانم وقتی خوب بازی نمی‌کنید و باز هم می‌توانید برنده شوید، توان ذهنی‌تان را نمایش داده‌اید و این در لحظات سخت بسیار مهم خواهد بود.
 
در مورد متئو فلامینی...
 
فلامینی خوب بازی کرد خصوصا اینکه بازی سختی برای هافبک‌ها بود چون آنها فشار زیادی روی ما آوردند و ما نتوانستیم بازی ترکیبی خودمان را پیدا کنیم. وقتی هافبک‌ها در این شرایط قرار می‌گیرند به سختی می‌توانند تصمیم بگیرند که برای گرفتن توپ به فضا بروند و یا سر جای خودشان بایستند. او باهوش است و تجربه لازم را دارد.
 
در مورد پیروزی...
 
با اینکه خوب بازی نکردیم، امتیاز هم از دست ندادیم - فکر می‌کنم این خیلی مهم است. این به تیم هم کمک می‌کند چون شما در آینده هم در موقعیت‌های قرار می‌گیرید که خوب بازی نمی‌کنید. اینکه بدانید قبلا هم چنین اتفاقی افتاده ولی باز هم برنده بازی شده‌اید به شما کمک می‌کند تا گاهی از آن شرایط به سلامت عبور کنید.
 
در مورد رفتن برای قهرمانی با بردن این بازی...
 
خیلی زود است که این را بگوییم. 42 امتیاز داریم و باید واقع‌بین باشیم. فکر می‌کنم باید روی داشتن عملکردی قدرتمند تمرکز کنیم و بیشتر روی عملکرد خودمان متمرکز شویم. سعی می‌کنیم زیاد به نتایج سایر تیم‌ها توجه نکنیم و برای ما مهم است که کیفیت بازی‌مان را دوباره داشته باشیم.
 
در مورد اینکه آرسنال روی فرم نبود...
 
کمی. فکر می‌کنم در کریسمس توان زیادی خرج کردیم و پیش از کریسمس هم بازی‌های سنگینی داشتیم. ولی پس از کریسمس چه چیزی برای مردم مهم است؟ اینکه پس از 4 بازی چند امتیاز به دست آورده‌اید. 9 امتیاز قابل قبول و حتی خوب است. 10 امتیاز به حالت ایده‌آل نزدیک است چون وقتی به فصل گذشته نگاه می‌کنید سیتی 10 امتیاز به دست آورد و دومین عملکرد مطلوب با 7 امتیاز بود و ما هم 6 یا 7 امتیاز به دست آورده بودیم. یونایتد 7 امتیاز به دست آورد و سیتی 10 امتیاز. پس 9 امتیازی که ما امسال گرفتیم بد نیست.
 
در مورد آرون رمزی و مسوت اوزیل...
 
آنها در دقایقی که تحت فشار بودیم خوب عمل کردند چون اوزیل را در جلوی زمین قرار دادم چون کیفیت حفظ توپ و فرار به فضاها را دارد و آرون هم می‌تواند این کار را انجام دهد.
 
در مورد اینکه آیا خبر جدیدی در مورد الننی هست یا خیر...
 
نه.
 
در مورد اینکه الننی چه نوع بازیکنی است...
 
خودتان می‌دانید.
 
در مورد اینکه چه نظری در مورد الننی دارید...
 
چیزی برای گفتن ندارم چون او بازیکن ما نیست. ما با کسی قرارداد امضا نکرده‌ایم و در موقعیتی هم نیستیم که بگوییم به امضای قرارداد با بازیکنی نزدیک هستیم. ما در بازار حاضر خواهیم بود ولی در حال حاضر کسی را به خدمت نگرفته‌ایم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴,۳۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰