loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با برنلی
ادامه کنفرانس خبری بازی با برنلی

ادامه کنفرانس خبری بازی با برنلی

 
در مورد آخرین وضعیت دبوشی...
 
بله، متئو ممکن است به تیم دیگری برود ولی در حال حاضر نمی دانم کجا - این تصمیم باید خیلی زود گرفته شود چون فقط 48 ساعت فرصت باقی مانده است. تیم های زیادی خواهان او هستند و من هم گزینه هایی دارم که در دفاع راست بازی کنند بنابراین به او اجازه خروج دادم چون در حال حاضر بازی نمی کند و بلرین را پیش روی خودش دارد.
 
در مورد نقل و انتقالات دیگر...
 
نه، در حال حاضر نه چون همانطور که به شما گفتم 23 بازیکن در تمرینات دارم و بعلاوه دو بازیکن دیگر می شود 25 به همین خاطر اگر بازیکنی جدا نشود ما برای خرید بازیکن دیگری اقدام نخواهیم کرد.
 
در مورد خاویر هرناندز...
 
نه، ولبک در حال بازگشت است و الکسیس هم بازگشته - ژیرو و ولکات را هم داریم. (اگر هرناندز را می خریدیم) شما باز هم می پرسیدید که چرا ژیرو را بازی نمیدهی و هرناندز بازی می کند - کیفیت و کمیتی که می خواهیم را داریم.
 
در مورد مصدومیت جنکینسون...
 
مصدومیت او رباط صلیبی است بنابراین برای 6 ماه بیرون خواهد بود.
 
در مورد اینکه آیا حضور باشگاه های بزرگ باید در لیگ قهرمانان تضمین شده باشد...
 
- طی روزهای اخیر صحبت هایی در مورد تلاش میلان و منچستر یونایتد برای تغییر قانون فعلی صعود تیم ها به لیگ قهرمانان و جایگزین کردن آن با حق حضور برای تیم های بزرگ مطرح شده است.
 
فکر می کنم می توانید نظر من را حدس بزنید. این ورزش بر اساس شایسته سالاری است و در واقع یکی از معدود قسمت های زندگی امروزی است که در آن شایسته سالاری وجود دارد. یک شایسته سالاری ایده آل دقیقا به همه تیم های لیگ برتری پول یکسانی می پردازد و شما هم باید از آن استقبال کنید که در این مورد خاص چنین چیزی نخواهد بود. شما نمی توانید چیزی را برای باشگاهی تضمین کنید، مهم نیست آن باشگاه چقدر بزرگ باشد.
 
در مورد قرارداد خودتان...
 
شما می دانید در حال حاضر 18 ماه برای یک مربی زمانی بی نهایت محسوب می شود.
 
در مورد اینکه آیا پس از این مدت می خواهید در آرسنال ادامه دهید یا نه...
 
در حال حاضر نه. کاملا روی خوب عمل کردن تمرکز کرده ام و می خواهم تا پایان فصل تمام تلاشم را به کار بگیرم. پس از آن می خواهم وارد فصل آینده شوم.
 
در مورد اینکه خودتان را به عنوان مربی تیم دیگری می بینید یا نه...
 
نه، واقعا نه. من کاملا به این باشگاه وفادار هستم و در حال حاضر مربیگری کردن در جای دیگری را تصور نمی کنم. آیا پس از دوران مربیگری حرفه ای کار کردن را متوقف خواهم کرد؟ نه همیشه سعی خواهم کرد اگر بتوانم کار کنم و در قسمت ها و سطوح دیگری مفید باشم. شاید قسمت سخت تری باشد ولی همیشه کار خواهم کرد.
 
در مورد اینکه آیا آن قسمت مدیر فوتبال خواهد بود...
 
نمی دانم. ممکن است کودکان را آموزش دهم، با بازیکنان جوان کار کنم - می تواند هر نقشی باشد ولی برای فیفا نخواهم رفت - می توانید از این بابت مطمئن باشید.
 
در مورد اینکه گرگ دایک (رئیس اتحادیه فوتبال انگلستان) می خواهد کنار بکشد...
 
او شخصیتی قوی دارد و فکر می کنم صادق و قدرتمند است و می خواهد کارها را آنطور که می خواهد پیش ببرد. چند باری با او صحبت کرده ام و وقتی متوجه شدم او می خواهد از کارش کنار بکشد شگفت زده شدم. با توجه به شناختی که از او داشتم می دانستم زمانی که نتواند ایده هایی که دارد را پیش ببرد کنار خواهد کشید.
 
در مورد اینکه آیا شغل او را می خواهید یا نه...
 
نه آن شغل را نمی خواهم چون برای آن مناسب نیستم.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵,۴۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰