loading
در حال بررسی درخواست شما
قرار داد جديد ونگر حتميست ...
قرار داد جديد ونگر حتميست ...

قرار داد جديد ونگر حتميست ...



گازيديس طي مصاحبه اش با تلويزيون رسمي باشگاه رئيس را بهترين خواند و خواستار تمديد قرارداد او شد . گازيديس اين قرار داد را حتمي خوانده و فقط مساله زمان را در اين ميان ميبيند .

" امري احساسي نيست ، ما اعتقاد كامل داريم كه ونگر بهترين شخص براي هدايت آرسنال است .

اگر قدري شك داشتم به اين مساله گفتگوي من با شما الان بسيار متفاوت ميشد . ولي طولاني كردن مدت قرار داد و ادامه دادن روند كار هدفيست كه ما به سختي خواستار آن هستيم ، امري كه اتفاق مي افتد و در زمان مناسب اعلام خواهد شد ."

آرسنال ليگ امسال را با پيروزي 4-0 در رتبه سوم جدول تمام كرد . پيروزي كه پايان خوبي بود اما فقط از نظر نتيجه ، اين برد براي آرسنال جامي به ارمغان نياورد . بسياري از منتقدين دليل اصليه ناكاميه آرسنال در اين فصل را اضافه نكردن بازيكن جديد و با كيفيت به تيم ميدانند و ونگر را سرزنش ميكنند ، اين در حاليست كه گازيديس در اين باره ميگويد كه ونگر متناسب با روند كل باشگاه تصميم ميگيرد و نه فقط تيم !

" پويايي مربي كه تحت فشار است براي خرج كردن بيشتر و بيشتر در حالي كه در مقابلش هيئت مديره اي قرار دارد كه سعي در كنترل او دارد به خوبي نشان ميدهد كه مردم نميتوانند اين را بدانند كه چكار بايد كرد وقتي مربي شما در لحظه به لحظه فعاليتهاي باشگاه حضور داشته ، هماهنگ و يك صدا با هيئت مديره جلو آمده ، كاملا مسئولانه رفتار كرده و ديدي براي 5 تا 10 سال آينده باشگاه دارد ، حتي اگر در آن زمان ديگر مربي اين تيم نباشد .

بسيار ساده و تاثير گذار است كه چه اتفاقي خواهد افتاد وقتي آرسنال بيش از حد خرج كند . و اينكه بخواهيم بگوييم اين امر براي باشگاهي مثل آرسنال اتفاق نميافتد كاملا اشتباه است . ميتوان اين كار را انجام داد اما قدري بي مسئوليتي است .

اما ما مفتخر و خوشبختيم كه شخصي مانند ونگر سكان داره تيم ماست ، كسي كه گام به گام در كنار هيئت مديره جلو ميرود و كاملا مسئولانه در قبال باشگاه و اهداف آن عمل ميكند .‌"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۲۲
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال.كام
بازدید: ۴۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰