loading
در حال بررسی درخواست شما
مصدوميتم بيش از حد انتظار بود
مصدوميتم بيش از حد انتظار بود

مصدوميتم بيش از حد انتظار بود

مدافع سيه چرده توپچی ها كه در ابتدای فصل مجبور به انجام یک عمل جراحی روی زانوی پايش شد و کل فصل را از دست داد. او در بازی آخر آرسنال مقابل فولهام ، به علت مصدومیت سیلوستره به میدان آمد تا چند دقیقه ای بازی کند و نشان دهد كه يك توپچي هيچ وقت كناره گيري نمي كند

جیورو فاش کرد که آرسن ونگر پیش از شروع فصل به او گفته که حبیب کلوتوره را برای این به منچستر سیتی فرستاد تا جای بیشتری برای او باز شود اما جراحي زانوی او مانع این کار شد. جیورو اعلام کرد: مصدومیت او هیچ ربطی به فشار بازیهای ملی نداشت و از مدت ها قبل با این مشکل روبرو بود
بر خلاف چیزی که گفته شده ، در تیم ملی سوئیس دچار این مصدومیت نشده ام و مدت ها با این مشکل روبرو بودم. از زمانی که آخرین بازی را در فصل گذشته انجام دادم با این مشکل روبرو بودم  و حتی پیش از آن نیز گاهی بعد از بازیها زانویم كج می شد اما دردی نداشتم.

سرانجام کار به جایی رسید که احساس درد می کردم و نمی توانستم هیچ کاری انجام دهم. بنابراین مجبور شدم زیر تیغ جراحی بروم.

در آن زمان متوجه نبودم که این موضوع تا چه اندازه جدی است زیرا فکر میکردم تورم پاي بی دلیلی داشتم و همچنین دردی هم نداشتم که باعث تعجب بود. بنابراین مجبور بودیم اسکن و کارهای پزشكي ديگري را انجام دهیم.

سپس وقتی از میزان آسیب مطلع شدم ، یک شوک برای من بود زیرا آن مشکلی عظیم بود که هرگز آن را متوجه نشده بودم. هرگز نمی دانید با آنگونه مصدومیت های زانو چه اتفااقاتی می تواند صورت گیرد.

واقعا مطمئن بودم که میتوانم در این فصل بازی کنم. رئیس به من گفت " توره را فرستادم تا تو بتوانی بازی کنی " این چیزی است که وقتی مصدوم می شوید نمی خواهید آن را بشنوید اما این یک حقیقت است. دشوار است که مسئولیتی را بر عهده بگیرید اما من آن را هضم کردم و برای جایگاهم در فصل بعد مبارزه خواهم کرد ، از این بابت مطمئنم. "
وقتی به گذشته نگاه می کنم ، فقط نمی دانم چگونه آن کارها را انجام دادم. بعد از عمل برای حداقل دو هفته نمی توانید حرکت کنید. پاهای شما برای دو هفته در گچ خواهد بود و تنها باید در خانه بنشینید.

سپس می توانید شروع کنید تا با چوب های زیر بغل راه بروید اما نمی توانید به هیچ وجه فشاری روی زانوهای خود وارد کنید. بعد وقتی می خواهید اوضاع را بهتر کنید ، وارد استخر می شوید زیرا در آن زمان تنها وزن کمی روی پاهای خود دارید چون در آب هستید.

در نهایت شروع به تقویت پاها کردم و بعد جلسات فیزوتوراپی منظمی را در سوئیس و اینجا سپری کردم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۲۲
به قلم امیرعباس سقازاده
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال دات كام
بازدید: ۴۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰