loading
در حال بررسی درخواست شما
لحظه ای که کل بازی را تغییر داد
لحظه ای که کل بازی را تغییر داد

لحظه ای که کل بازی را تغییر داد

چک در این باره گفت : " به نظرم در 45 دقیقه اول عالی بودیم . خوب بازی کردیم ، گل زدیم ، موقعیت هایی داشتیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم اما واکنش فوق العاده ای به آن نشان دادیم چراکه دو دقیقه  پس از آن گل زدیم . شروعی بی نقص برای ما بود .

لحظه ای که گل مساوی را در دقیقه آخر نیمه اول زدند بازی تغییر کرد .به نظرم اگر تمرکز میکردیم و به بازی خوبمان ادامه میدادیم ، بازی را میبردیم ولی در یک مقطع 15 دقیقه ای آنها سه گل زدند و تکلیف بازی را مشخص کردند .

در نیمه دوم شروع خیلی کندی داشتیم . ابتدا نتیجه 2-1 شد و بازی عوض شد چونکه آنها برای ضد حمله زدن عقب نشستند و اینجا بود که به ما آسیب رساندند .  واکنش فوق العاده ای نشان دادیم و بازی را به 4-3 برگرداندیم ولی زمان کافی برای زدن گل تساوی نداشتیم . "

علی رغم شکست ، پتر چک تحت تاثیر بلوغی که کالوم چمبرز و راب هولدینگ که اولین بازیش در لیگ برتر را انجام میداد ، قرار گرفته است ، او ادامه داد : " به گمانم آنها خوب عمل کردند . وقتی شما چهار گل می خورید ، طبیعتا به عنوان یک تیم نمیتوانید خوشحال باشید زیراکه نباید چهار گل در خانه دریافت کنید ولی فکر کنم که تجربه ی  خوبی برای آنها بود . "

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۲۶
به قلم Hossein_ELPistolero
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴,۱۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰