loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های آرسن در مورد اوزیل ، ژیرو و نق و انتقالات
صحبت های آرسن در مورد اوزیل ، ژیرو و نق و انتقالات

صحبت های آرسن در مورد اوزیل ، ژیرو و نق و انتقالات

در مورد ایلیویه ژیرو و مسوت اوزیل ...

ژیرو کاملا از نظر بدنی آماده به نظر نمیرسیدولی حالا باید هر هفته بهبود پیدا کند .در مورد اوزیل هم همینظور است ، یک هفته دیگر به آمادگی نزدیک تر خواهد شد .

در مورد راب هولدینگ ... 

معتقدم که او عملکردی خارق العاده را به عنوان بازیکن جوانی که هیچگاه تجربه بازی در سطح اول لیگ برتر را نداشته ، ثبت کرد ، آنهم برابر مهاجمین سطح اولی که امروز روبرویشان بازی کرد . پس میتوانم امروز حرفم را تکرار کنم که خوشحالم از اینکه درباره اش صحبت میکنم زیاد برای فوتبال انگلستان خوب است که پسری جوان شانسی در باشگاهی بزرگ در این کشور داشته باشد و نشان دهد که میتواند بازیکن با کیفیتی باشد .

در مورد انتقادات از نقل و انتقالات ....

چرا به من میگویید که بی تفاوت هستم ، انتقالات انقدر هم ارزش ندارد ، آیا من متوجه ارزشش نمیشوم؟ اگر فردا 45 میلیون پوند برای شما خرید کنم به این معنی است که 45 میلیون خرید کرده ام ، آیا با این وجود خوب عمل کرده ام؟ بله ، چون به حرف شما گوش کرده ام .کارم را خوب انجام خواهم داد چرا که پول را خرج کرده ام .

این شکل از خرید (منظور مثال کنایه آمیز بالاست) لزوما آوردن کیفیت نیست ، خریدن یک بازیکن سطح بالا با این فرق دارد و ما برای آن آمادگی داریم .اگر بازیکن مورد نظر را پیدا کنم حتی 300 میلیون پوند هم خرج خواهم کرد . فراموش نکنید که ما باشگاهی هستیم که 600 کارمند دارد که نیاز است تابرای (پرداخت حقوق) به آنها مسئولیت پذیر باشیم .واقعا تعجب برانگیز است که بعد از یک مسابقه فوتبال از صحبت نمیکنید و از پول حرف میزنید . به نظرم برای بازیکنانی که بازی کرده اند احترام قائل نیستید ، همچنین برای عملکردی که امروز از سوی دو تیم شاهد بودیم هم ارزشی قائل نیستید . اگر بازیکنانی بیابیم که تیم ما را قوی تر کنند حتما جذبشان خواهیم کرد  و بیتفاوت نخواهیم بود .

در مورد نقل و انتقالات در هفته آینده ...

ما با شدت زیادی زیر فشار رسانه ها قرار گرفته ایم و این قسمتی از فرآیند کار ما در این دوره است . سعی ما گرفتن تصمیم صحیح است ، به همین سادگی .

 
در مورد اینکه بازیکن درست را هنوز نیافته اید ...

ببینید ، ما یک تیم کاملیم که برای قوی تر کردن تیممان در حال تلاش هستیم و من در این کار تنها نیستم و متاسفانه هیچکس امروز از راب هولدینگ صحبتی نمیکند . شما باید از آن خوشحال باشید ، او انگلیسی است ، 20 سال دارد ، متاسفم که او 55 میلیون پوند ارزش ندارد پس حتما نمیتواند انقدر خوب باشد و این برای من نا امید کننده ترین چیز است .شما دیگر در مورد عملکرد بازیکنان صحبت نمیکنید ، شما فقط از پول حرف میزنید. هرچیزی به غیر از فوتبال و به نظر من این درست نیست .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۳۱
به قلم Hossein_ELPistolero
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴,۸۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰