loading
در حال بررسی درخواست شما
مانع آن ها شو
مانع آن ها شو

مانع آن ها شو

آرسن ونگر در مصاحبه ای پیرامون اخبار فابرگاس اعلام کرد فابرگاس باید دو سال دیگر به آرسنال و آرسن ونگر برای رسیدن به تحقق و شکوفایی تیم وقت بدهد .
فابرگاس 22 ساله طبق مصاحبه های غیر رسمی اعلام کرده بود قبل از جام جهانی در مورد آینده اش تصمیمی گیری خواهد کرد . خبری که به شکل های متفاوت بازتاب داشت .
البته فابرگاس همواره در خوشحالی و رضایتش در آرسنال صحبت کرده است و حالا باید دید تصمیمی نهایی چیست ؟
کلیت صحبت فابرگاس این گونه بوده که روزی به بارسلونا باز خواهد گشت اما این زمان حال حاضر نیست و وی میخواهد در آرسنال باقی بماند .
البته لازم به یادآوری است فابرگاس تا سال 2014 نیز با توپچی ها قرارداد دارد و با توجه به کم شدن نیاز شدید مالی توپچی ها آن ها میتوانند راحت تر به نگه داشتن ستاره هایشان فکر کنند .
در سوی مقابل آرسن ونگر باور دارد که می تواند با ترغیب کردن سس وی را توپچی نگه دارد و به ادامه پروژه آرسنالیش برسد .
ونگر به وی اطمینان دارد و می خواهد وی را در تیم نگه دارد تا سال آینده نیز اسکلت تیم با تقویت  احتمالی در تابستان به مرحله بالاتری از فوتبال برسد .
البته طبق نظریه ونگر بازیکنی که علاقه ای به ماندن در تیم را ندارد نمی توان نگه داشت و از وی بازی گرفت .
البته ونگر در تلاش است تا فابرگاس را ترغیب کند تا دو سال دیگر در آرسنال باقی بماند و پیشرفت و قدرت تیم را نظاره گر باشد و منتظر عصر جدیدی از موفقیت باشد و از آن لذت ببرد . آن گاه ونگر یقین دارد فابرگاس می خواهد زمان بسیار زیادی در باشگاه بماند .
هم چنین در سوی مقابل با توجه به این مصاحبه احتمال می رود ونگر قرار دادش را برای دو سال دیگر و تا سال 2013 تمدید کند نکته ای که تحت الشعاع مسائلی همچون وضعیت سهامداران یا وضعیت نقل و انتقالات باشگاه و عملکرد آن قرار گرفته است .
در سوی مقابل ونگر در مورد نقل و انتقالات عقیده دارد باید با توجه به بودجه ها خرید کرد و خاطر نشان شد این تابستان خرید با مبالغ بالا امکان پذیر نیست . این احتمال می رود که بودجه آرسن ونگر برای این تابستان 30 میلیون پوند در نظر گرفته شده است .
گزینه های احتمالی که در متن اخبار وجود دارد پاپه دیاخاته از دینامو کیف اوکراین است . این بازیکن احتمال قوی جانشین ویلی گالاسی است که در نهایت نتوانست با آرسنال برای تمدید قرار داد به توافق برسد .
در سوی مقابل اخباری مبنی بر علاقه آرسنال به مارک شوارزر دروزبان 37 ساله فولهام به گوش می رسد . انتقالی که به نظر بعید می آید .
البته در کنار نام وی نام هایی چون رومرو گلر آلکمار هلند و آندری پیاتوف دروازبان شاختار نیز دیده می شود .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۲۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : میرور
بازدید: ۹۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰