loading
در حال بررسی درخواست شما
نشست سس و آرسن
نشست سس و آرسن

نشست سس و آرسن

طبق اخبار و شایعات واصله فرانسس فابرگاس از آرسن ونگر خواسته تا طی دو هفته آینده جلسه ای داشته باشند و وضعیت وی مشخص شود .
طبق این اخبار که به هیچ وجه صحت آن مشخص نیست فابرگاس می خواهد در این جلسه به ونگر مسئله جداییش از باشگاه را بگوید و اینکه چه مذاکراتی صورت خواهد گرفت .
فابرگاس 23 ساله پیش از اتمام فصل نیز جلسه ای با آرسن ونگر داشته که در این جلسه ظاهرا ونگر ار برنامه های تیم و ترکیب جوان تیمش صحبت کرده اینکه در سال آینده چه خواهد شد یا ...
به هر صورت این هافبک خلاق آرسنال که از دست پرورده های آرسن ونگر است در باشگاه خواهد ماند منوط به اینکه باشگاه بتواند با تیم های منچستر و چلسی رقابت داشته باشد و به مرحله ای بالاتر برسد . ظاهرا سس خواهان تقویت تیم و عملکر بهتر باشگاه در زمینه نقل و انتقالات است . او هنوز از بابت کیفیت و توانایی تیم در فصل آینده شک دارد و شاید این علتی برای وجود افکار جدایی باشگاه در ذهن وی است .
در آن سو گفته می شود فابرگاس در صورت دیدن خرید های مهم در باشگاه و اطمینان از توان رقابتی برای قهرمان شدن در باشگاه ماندنی است .
وی متذکر شده تیم های منچستر سیتی و رئال مادرید نیز به وی پیشنهاداتی داده اند که مبلغ آن ها نیز بیشتر است اما در نهایت اگر وی تصمیمی بر ترک ارسنال بگیرد گزینه وی بارسلونا خواهد بود .
هم چنین وضعیت نامشخص قرارداد آرسن ونگر در باشگاه نیز مسئله دیگری است که ذهن فابرگاس را به آن مشغول کرده است و در نهایت باید دید در طی دو هفته آینده چه تصمیماتی در این جلسه احتمالی برای آینده وی گرفته می شود .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : دیلی میل
بازدید: ۹۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰