loading
در حال بررسی درخواست شما
واتفورد دروازه ورود به ترکیب اصلی
واتفورد دروازه ورود به ترکیب اصلی

واتفورد دروازه ورود به ترکیب اصلی



تجربه حضور در زیر 21 ساله های تیم ملی انگلستان و به ثمر رسانیدن 5 گل در 39 بازی که برای واتفورد به میدان رفته بود،امید های لنزبوری برای حضور در ترکیب اصلی را افزایش داده است.
هنری یک فصل کامل را در واتفورد بازی کرد و به واسطه اینکه یکی از بازیکنان ترکیب اصلی واتفورد به حساب می آمد توانست از این حضور قرضی،نهایت استفاده را ببرد و توانایی هایش را بیشتر از قبل پرورش دهد و کسب تجربه کند.
حال هنری با تجربه بیشتری به آرسنال بازگشته و بی صبرانه منتظر ورود به ترکیب اصلی آرسنال است.
وی در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت:
"برای من تجربه خوبی بود که به آنجا رفتم و هر هفته در ترکیب اصلی به میدان رفتم،روی هم رفته این دوره،خوب سپری شد.در واتفورد روح تیمی خوبی داشتیم.بچه ها لایق این نبودند که در چنین جایگاه پایینی در لیگ قرار بگیرند،من فکر می کنم که ما برای بالا ماندن خوب عمل کردیم.
شما مجبورید که مراقب بدن خود باشید زیرا شما شنبه،سه شنبه،شنبه،سه شنبه بازی می کنید و این یک درخواست بزرگ است.این سخت است که برای بار اول بروید و آن را انجام دهید ولی من بخوبی این کار را انجام دادم".
لنزبوری که در بازی پایانی لیگ برتر بصورت بازیکن تعویضی مقابل فولام دقایقی به بازی گرفته شد،امیدوار است تا در آینده بتواند جایگاهی برای خود در ترکیب اصلی دست و پا کند.
وی در ادامه گفت:
"فکر می کنم در تمامی بازی ها،ناظری آنجا حضور داشت،بطوریکه آنها هر وقت من خوب بازی می کردم،آنرا گزارش می کردند.امیدوارم که بتوانم  فصل آینده در ترکیب اصلی قرار بگیرم و همچون کاری که امروز انجام دادم،پیش بروم.بسیار فوق العاده بود که فصل را با بودن در زمین مسابقه به پایان بردم". 


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۲۸
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal.com
بازدید: ۷۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰