loading
در حال بررسی درخواست شما
بايد برخيزيم و انجامش دهيم ...
بايد برخيزيم و انجامش دهيم ...

بايد برخيزيم و انجامش دهيم ...

تيم آرسن ونگر در فصلي كه آن را سپري كرديم با وجود آنكه در اغلب اوقات يكي از بخت هاي قهرماني بود مكاني بهتر از رتبه سوم جدول نتوانست كسب كند ،‌آنها همچنين در ليگ قهرمانان اروپا در مرحله ما قبل نيمه نهايي بازي را به بارسا واگذار كردند . اين پايان فصل ديگري بدون جام براي آرسنال بود .

اما كمپبل بهتر از هر كسي ميداند كه تيمي كه ميخواهد قهرماني را به ارمغان بيآورد به چه عواملي نياز دارد ، زيرا در 5 سال حضورش در آرسنال بين سال هاي 2001 تا 2006 توانست 4 عنوان قهرماني را با توپچي ها تجربه كند . او معتقد است كه تيم فعلي بايد بسيار بيشتر تلاش كند تا فصل بعد را با موفقيت به پايان برساند .

" ما مصدوميت هاي بسيار بسيار جدي و بزرگي داشتيم كه در زمان هاي بحراني بسيار به ما لطمه زدند و مانع ما شدند ، اما بازيكنان بايد در فصل بعد واكنش نشان دهند .

ما مسئوليم كه در هر بازي با 100% آمادگي بازي كنيم و به سمت پيزروزي برويم . اين راه آرسنال و فوتبال واقعي بازي كردن است ، كه به سمت بازي و پيروزي بروي . رئيس تيم را آماده ميكند و ما بايد براي پيروزي خيز برداريم و آن را انجام دهيم .

قبول دارم كه فوتبال تغيير كرده است ، اما يك چيز هيچ گاه تغيير نميكند و آن عوامل و عناصريست كه شما براي پيروزي و قهرماني به آ»ها احتياج داريد .

مهم نيست كه 16 ساله باشي يا 40 ساله ، بايد قدرت ، استقامت ، تجربه ، هوش ، ميل به قهرماني ، قلب و روح عظيمي داشته باشيد تا به يك ورزشكار كامل تبديل شويد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۲۸
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال.كام
بازدید: ۴۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰