loading
در حال بررسی درخواست شما
ميخواهم بيشتر از يك گلزن باشم ...
ميخواهم بيشتر از يك گلزن باشم ...

ميخواهم بيشتر از يك گلزن باشم ...

مرد هلندي توپچي ها از ابتداي فصلي كه آن را به اتمام رسانديم به سرعت قدرت خود را در تركيب تيم به نمايش گذارد تا اينكه مصدوميت گريبان او را نيز گرفت . پس از 5 ماه دوري از ميادين رابين در دربي آرسنال تاتنهام به بازي آمد و با وجود بازيه خوبي كه از خود به نمايش گذاشت نتوانست مانع شكست تيم شود . رابين فصل را با گلزني در بازي آخر تيم مقابل فولام به اتمام رساند . قدرت تمام كنندگي ونپرسي امري شناخته شده است اما نقش او در يك بازي ساز كمتر چشم طرفداران را به خود ميگيرد در حالي كه او دوست دارد بيشتر در اين زمينه پيشرفت كند .

" دوست دارم تا با تيم بازي كنم ، به عقب برگردم و با يك پاس تك ضرب آن را به بازيكن ديگري بدهم يا مثلا وقتي هافبك هاي تيم پاس خوبي به من ميدهند دوست دارم آن را به تئويي كه به سرعت در حال حركت است بسپارم


دوست دارم در بازي تيم نقش داشته باشم ، اصلا علاقه ندارم كه بخواهم منتظر بمانم و تنها نقش گلزن را ايفا كنم ، اينگونه بودن براي من كافي نيست . به نظر من فوتبال چيزي بيشتر از گلزدن است ، مفيدتر خواهم بود اگر به شيوه ي خودم بازي كنيم تا اينكه بخواهم فقط صبر كنم .

ممكن است راهي كه من دوست دارم قدري جاه طلبانه نباشد ، اما شما فرصت گلزني خواهيد داشت زيرا هم بازيهايتان ميبينند كه شما در خدمت تيم بازي ميكنيد . وقتي به بازي احترام بگذاريد بازي به شما احترام ميگذارد و بقيه بازيكنان نيز همين كار را ميكنند در نتيجه توپ دوباره به خود شما بازميگردد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۲۹
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال.كام
بازدید: ۷۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰