loading
در حال بررسی درخواست شما
بگذرايد سسك بازگردد
بگذرايد سسك بازگردد

بگذرايد سسك بازگردد

در صورتي كه خود سسك فابرگاس هم حاضر به بازگشت به اسپانيا است ولي باشگاه آرسنال اجازه اين موضوع را نمي دهد باشگاه بارسلونا رسما از توپچي ها درخواست بازگشت فابرگاس را كرد.

فابرگاس كه در سال 2003 از كاتالان ها جدا شد و به آرسنال پيوست در بين توپچي رشد كرد و كم كم در فوتبال اروپا بازيكني مشهور و مهم شد.

مدير ورزشي بارسلونا چهارشنبه در اين باره به تيم تالك گفت:عالي است.حالا كه فابرگاس هم به اين انتقال حاضر است اين فرصت خوب است كه ما در خط ميانه هم پرورش پيدا كنيم.

وي در ادامه گفت:ما با يد به تصميم آرسنال و خود فابگاس احترام بگذاريم.آرسنالي ها قصد دارند سسك فابرگاس را در اين تيم نگه دارند و فكر مي كنند او مي تواند بازيكني بسيار مفيد براي اين تيم باشد.

اگر هم فابرگاس بخواهد بيايد ما بايد به قرارداد او احترام بگذاريم و تا قرارداد به پايان نرسد اين انتقال انجام نشود زيرا غير قانوني است.

بسيار خوشحالم كه فابرگاس به اين انتقال راضي است و آرزو دارم هر چه زودتر اين قرارداد امضا شود.اين در صورتي است كه پيتر هيلوود هشدار داده به هيچ وجه تا پايان قرارداد قصد فروش اين كاپيتان 23 ساله را ندارد.

در ديلي استار نوشته شده:سسك فابرگاس از آرسن ونگر سرمربي فرانسوي توپچي ها درخواست كرده تا او را به بارسلونا عطا كند.

  فابرگاس  كار خود را در بارسا شروع كرده و ميخواهد كار خود را در بارسا به اتمام برساند.بازيكنان بارسلونا هم بسيار مايل اند تا سسك را در پيراهن آبي اناري ببينند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۳۰
به قلم امیرعباس سقازاده
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk
بازدید: ۱,۱۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰