loading
در حال بررسی درخواست شما
مروان شاماک آرسنالی شد
مروان شاماک آرسنالی شد

مروان شاماک آرسنالی شد

پس از کش و قوس های زیاد مروان  شماک مهاجم فصل پیش بوردو سرانجام در یک نقل و انتقال آزاد به ارسنال پیوست .
صحبت شماک از تابستان فصل قبل شروع شد اما توافق حاصل نشده سر قیمت وی باعث شد تا سران آرسنال با رضایت ماروانه یک سال برای وی صبر کنند تا این تابستان وی به صورت آزاد به آرسنال بپیوندد .
مروان همواره بازی آرسنال را زیبا و مورد علاقه خود می دانسته و آرزوی بازی در این تیم را داشته و حالا می تواند به آرزوی خود برسد .
شماره 29 آرسنال که همان شماره مروان در بوردو نیز بود دوباره به وی داده شد تا شماره معروف 25 آرسنال هم چنان خالی بماند .
این بازیکن 26 ساله مراکشی در 293 بازی برای بوردو موفق شد 79 بار دروازه حریفان را باز کند .
قدرت سر زنی بسیار بالا به همراه فیزیک مناسب بدنی و قدرت یک دو های وی به همراه حمل توپ بالا دلایلی بود تا آرسن ونگر با وی یک قرارداد بلند مدت به امضا برساند .
آرسن ونگر در این مورد می گوید :
خوشنودیم که شماک را در جمع خود میبینیم . او بازیکنی است که ما به وی علاقه مندیم و بسیار نیازمند و می دانم وی می تواند کیفیت خوبی برای ترکیب تیم به همراه داشته باشد . او به خوبی در مسیر پیشرفت کار کرد و هم اکنون بازیکن سطح بالایی است .
او مهاجمی با کیفیت واقعی است که حالا به انگلستان آمده و می تواند بهترین ها را تجربه کند . او واقعا یک جنگجو است . نه فقط یک فوتبالیست خوب بلکه یک جنگنده واقعی . در هوا واقعا کیفیت خوبی دارد و سرانجام او یک آرسنالی شد ."

مروان شماک نیز بعد از این انتقل گفت :
" این رویایی است که به واقعیت تبدیل شده . بسیار لذت دارد وقتی به ارسنال می پیوندید . هدف من همیشه بازی در لیگ برتر انگلستان بوده است و آرسنال انتخابی در قلب من .
بدون هیچ شک و دودلی آرسنال باشگاه مورد علاقه من است . باشگاهی که همواره حمایتش کردم . بازیکنان فوق العاده زیادی در ارسنال هستند و من تمام تلاشم را می کنم که بتوانم کمکی به تیم بکنم و بتوانیم فصل آینده به موفقیت برسیم . "
ایوان گازیدیس نیز گفت :
" آرسن همواره شماک را زیر نظر داشت و از نحوه و زمان به خدمت گرفتنش جویا بود . او بازیکنی است که م یتواند به کیفیت ترکیب تیم اضافه کند . بسیار شادمانیم که شماک به جمع ما پیوسته و حالا او یک ارسنالی است . "



از نویسندگان عزیز و فهیم و البته  پر تلاش سایت تقاضا دارم برای آنکه تلفظی یکسان از نام این تازه وارد داشته باشیم ، همه او را "مروان شاماک " بخوانیم و بنویسیم ... با تشکر

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۳۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۵۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰