loading
در حال بررسی درخواست شما
میتواند تاثیر گذار باشد
میتواند تاثیر گذار باشد

میتواند تاثیر گذار باشد

 

پس از دوم شدن فرانسه در گروه هفت مقدماتی جام جهانی در قاره سبز، فرانسه در مرحله Play-Off در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف جمهوری ایرلند رفت.
ايرلند ديدار رفت را با نتيجه 1-0 واگذار کرد اما در ديدار برگشت در حالی که تا آخرين دقايق وقت های اضافی بازی را 1-0 به سود خود کرده بود و اميد به برد داشت، دروازه اش را باز شده ديد. ويليام گالاس روی پاس آنری دروازه گيون را در حالي باز کرد كه آنری پيش از پاس گلش، توپ را با دست هدايت کرد تا وارد دروازه شود.
پس از آن بازی ونگر گفت که دوست دارد فدراسیون فوتبال کشورش پیشنهاد دیدار مجدد را ارائه کند. ولی این اتفاق هرگز رخ نداد. اکنون ونگر نگران است این اتفاق بر روی شاگردان ریموند دومنش تاثیر روانی داشته باشد.
ونگر در مصاحبه با مجله رسمی آرسنال گفت:"مسیری که فرانسه در مقابل ایرلند برای رسیدن به جام جهانی با استفاده از دست طی کرد، میتواند در مرحله نهایی رقابت ها تاثیر گذار باشد.
"آیا این موضوع در ذهن داوران نیز خواهد بود؟ بله، ممکن است. به هر حال امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. زیرا شما دوست ندارید این مسائل را در فوتبال ببینید.
"تاریخ نقشی در این بازیها ندارد. شما دوست دارید که داوران بازی را آنطور که هست قضاوت کنند. در نتیجه فکر نمیکنم که این موضوع تاثیری بیش از اندازه را بر روی داوران ایجاد کند، اگرچه این موضوع میتواند تاثیری روانی را بر روی تیم فرانسه داشته باشد.
"اگر همه چیز خوب پیش نرود، آنها پیش خود خواهند گفت، به هر حال، ما شایسته حضور در اینجا نبودیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۱۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰