loading
در حال بررسی درخواست شما
ترکیب قوی تری داریم
ترکیب قوی تری داریم

ترکیب قوی تری داریم

به نظر من حتی نیمکتی که داریم از آرسنال قوی تر است.
این حرف ها را رابی کین مهاجم تیم تاتنهام در آستانه بازی آرسنال و تاتنهام زده است .
شنبه بازی حساس و داربی بزرگ انگلستان بین دو تیم آرسنال و تاتنهام در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد و به مانند همیشه قبل از بازی مصاحبه های بازیکنان و مربیان دو تیم بسیار جالب است.
البته امسال در اولین مصاحبه ها رابی کین از اعتماد به تیم خود و دارا بودن ترکیبی قوی برای رویارویی با آرسنال خبر داده است .
رابی کین می گوید : ترکیب قدرتمندی داریم و احساس می کنم نفر به نفر نیز از آرسنال سر تریم . هر کسی با باشگاه ارتباط دارد به این باور رسیده است که امسال ما در پی کسب یکی از 4 جایگاه صدر جدول انگلستان هستیم . کافی است شما به ترکیب ما نگاه کنید و سپس راجع به آن فکر کنید به نتیجه من خواهید رسید . این حرف را در پایان فصل خواهید دید .
شاید شما اگر به این چند ساله اخیر نگاه کنید آرسنال از ما سر تر بوده اما الن و مخصوصا این چند هفته خواهید دید اوضاع تغییر کرده و ما اهداف دیگری را دنبال می کنیم .
تاتنهام با 19 امتیاز شنبه ساعت 12 : 45 به وقت لندن به مصاف این تیم می رود . این در حالی است که در دو فصل اخیر آرسنال با توانسته با امتیاز های بالا فاصله زیادی با تاتنهام در جدول داشته باشد .

 


دوستان عزیز توجه کنند با بازگشایی مجدد توپخانه آرسنال می توانند از آدرس جدید زیر وارد آن شوند .

توپخانه کانون هواداران آرسنال


هم چنین جهت بحث و بررسی در موضوع خاص می توانند با کلیک بر روی گزینه لینک توپخانه در سمت راست زیر مشخصات نویسنده مستقیما وارد صفحه مورد نظر شوند

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : گاردین
بازدید: ۵۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰