loading
در حال بررسی درخواست شما
پیراهن های جدید
پیراهن های جدید

پیراهن های جدید

 

باشگاه آرسنال لندن پیراهن اول جدید را برای فصل 11/2010 رونمایی کرد.
پیراهن های جدید به رنگ قرمز بوده همراه با دور یقه و آستین هایی به رنگ سفید. درون پیراهن جدید و پشت آرم باشگاه آرسنال شعار توپچیها “Victoria, Concordia, Crescit”  به معنی "هماهنگی رمز پیروزی است" حک شده است. شرت ورزشی و جوراب لباس اول جدید توپچیها نیز به رنگ سفید میباشد.
پیراهن های تولیدی با فن آوری Dri-Fit شرکت نایکی 13 درصد سبکتر از پیراهن های قبلی است و با توجه به فناوری بکار رفته باعث تبخیر سریع رطوبت و خشک ماندن بازیکن ها میشود. امکان هوا رسانی بیشتر در بافت پیراهن و شورت ورزشی تولیدی برند نایکی تا 7 درصد توان هوازی بازیکنان را افزایش داده و بافت دولایه پارچه های بکار رفته استحکام پیراهن را افزایش میدهد.
دیدگاه سه تن از بازیکنان آرسنال در مورد شکل تاریخی پیراهن های جدید و فناوری مدرن در تولید این پیراهن ها در زیر آمده است.
الکس سانگ میگوید:"طراحی پیراهن ها تاریخی است و رنگ های قرمز و سفید آن مورد علاقه هواداران است و تاریخ باشگاه را نیز تداعی میکند.
"زمانی که جوان تر بودم آرسنال را در تلویزیون نگاه میکردم و رنگ های قرمز و سفید را در پیراهن ها میدیدم. اگر 6 یا 7 سال پیش کسی به من میگفت که روزی قادر خواهی بود که این پیراهن دو رنگ را بپوشی، برایم غیرقابل باور بود. بنابراین اکنون بسیار خوشحالم که این پیراهن را میپوشم و تلاش میکنم بهترین عملکردم را با این پیراهن ارائه کنم.
توماس ورمالن مدافع مستحکم توپچیها نیز میگوید:"واقعا این پیراهن جدید را دوست دارم. قرمز و سفید رنگ های رسمی باشگاه آرسنال هستند و این لباس بسیار زیبا است. هر باشگاهی رنگ های تاریخی خود را دارد. برای آرسنال این رنگ ها سفید و قرمز هستند و امروز نیز همانطور که باید باشند.
تئو ولکات نیز میگوید:"رنگ ها بسیار تاریخی هستند. پیراهن های جدید حس خوبی را ایجاد میکنند. آنها از تکنولوژی بازیافت بطری های پلاستکی تولید شده اند بنابراین چه چیز دیگری میخواهید؟ آنها دارای فرم خوبی هستند و بسیار زیبا و این مهمترین وضوع است. به نظر من راحت بودن درون پیراهن بسیار مهم است.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰