loading
در حال بررسی درخواست شما
50 میلیون نمی دهیم !!
50 میلیون نمی دهیم !!

۵۰ میلیون نمی دهیم !!

مدیر جدید باشگاه بارسلونا ساندرو راسل می گوید برای خرید فرانسس فابرگاس پول نامعقول پرداخت نمی کنند !
باشگاه کاتالانی که برای فابرگاس پیشنهاد رسمی 30 میلیون پوند پرداخت کرد و سریعا با رد پیشنهاد مواجه شد قصد افزایش پیشنهاد خود را ندارد و می خواهد با همین مبلغ فابرگاس را به نیوکمپ ببرد .
هر چند فابرگاس هم اکنون در آفریقا و در اردوی تیم ملی اسپانیاست اما خبر هایی مبنی بر کار شکنی و زیر پا گذاشتن قوانین توسط مقامات بارسلونا به گوش می رسد و آن ها سعی دارند تا در اردوی اسپانیا نظر سس را مبنی بر انتقالش به بارسا جلب کنند . هر چند این اخبار به طور رسمی انتشار نیافته اند اما صحبت ها حاکی از آن است گواردیولا در اردوی تیم ملی اسپانیا رفته و با فابرگاس بر سر این موضوع صحبت کرده است . امری که برای بازیکنی که با باشگاه خاصی قرارداد دارد نقض قوانین شمرده می شود .
با این همه راسل تاکید می کند پرداخت 50 میلیون پوند برای آن ها مقدور نیست :
" ما هیچ گاه 50 یا 60 میلیون برای فابرگاس پرداخت نخواهیم کرد . تمام دنیا می دانند او می خواهد به بارسا بیاید و ما نیز خواهان جذب وی هستیم .
در این مواقع که نقل و انتقالات به این شکل عمومی می شوند باشگاه ها سعی دارند مبالع را بالا ببرند و انتظارات بسیار زیادی دارند .
مطمئن باشید با ونگر در آفریقای جنوبی صحبت خواهیم کرد . "
تمام این صحبت ها توسط باشگاهی زده شده که برای خرید زلاتان ابراهیموویچ مبلغی بالغ بر 40 میلیون پوند به همراه ساموئل اتوو را هزینه کردند و هم چنین برای خریدی مانند چیگرینسکی که به تعداد انگشتان دست برای بارسلونا در این فصل به میدان نرفته 20 میلیون پوند اختصاص داده شده است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۱۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۷۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰