loading
در حال بررسی درخواست شما
خبری نیست, نه کرونکه نه عثمانوف
خبری نیست, نه کرونکه نه عثمانوف

خبری نیست, نه کرونکه نه عثمانوف

در حالی که خرید سهام های کوچک توسط استن کرونکه آمریکایی حدس هایی مبنی بر قصد وی برای در دست گیری اختیارات در باشگاه را بوجود آورده است, مدیر اجرایی باشگاه این اقدام را از کرونکه, عثمانوف یا هر کس دیگری رد کرد.
گازیدیس درباره ی شرایط باشگاه گفت:" مطمئن نیستم که قصد کسب اختیارات کلی مد نظر هیچ کدام از آن ها باشد ولی حتی اگر این طور هم باشد, من فرض می کنم که آن ها بیش از 30% از سهام باشگاه را داشته باشند. نمی دانم که حتی در آن صورت هم آن ها بتوانند روی پیروزی قطعی حساب باز کنند یا نه! من فکر می کنم باشگاه سیاست کاملا آشکار و عمومی ای دارد و آن میل باشگاه برای یک مدل تجاری خود کنترل است و فکر می کنم تمام صاحبان سهام ما, چه آن ها که در کادر مدیریتی هستند چه آن ها که نیستند بر این مسئله صحه می گذارند و این فلسفه را تایید می کنند. پس مطمئنا" هرکس هم که سهامی خریداری می کند این را می فهمد که در حال خرید یک باشگاه با مدل تجاری خود کنترلی است.
چه یک سهامدار بتواند به غلبه ی سهامی برسد و چه نتواند, سرانجام فقط می تواند نظر و صحبتش را بیان کند! البته باید این واقعیت را نیز در نظر گرفت که کسی نمی تواند به راحتی به مرز 30% برسد و من فکر نمی کنم این درصد به زودی قابل تهدید باشد و این نشان می دهد فعلا نباید منتظر یک غلبه در سهام ها, حداقل از جهتی که گفته شد باشیم."  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۸
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sportspromedia.com
بازدید: ۴۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰