loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین پیام برای هواداران آرسنال
آخرین پیام برای هواداران آرسنال

آخرین پیام برای هواداران آرسنال

به یاد دارم وقتی یک پسر کوچک بودم بازی ها ی دیوید سیمن ، تیری هانری ، برگکمپ و بقیه بازیکنان آرسنال را دنبال می کردم  اما هیچوقت فکر نمیکردم روزی بتوانم در باشگاهی که از زمان کودکی طرفدار آن بودم بازی کنم .

وقتی سال 2005 آرسنال برای جذب من اقدام کرد دنیایم برای همیشه تغییر کرد . من ماجراجوییم در فوتبال را به عنوان یک پسر 16 ساله در آکادمی آرسنال شروع کردم در حالی که تلاش میکردم  وارد تیم اصلی شوم .
بعد از ظهر ها با جک ویلشر به نقاط مختلف شهر میرفتیم و وقتمان را میگذراندیم ، چند سال بعد در حالی که من شماره ی 1 و جکی شماره ی 10 آرسنال را به تن داشتیم توانستیم بارسلونا را در چمپیونزلیگ شکست دهیم .
11 سال از آمدنم به آرسنال میگذرد و هیچوقت فکر نمیکردم یک روز تیم را ترک کنم .هر چیزی که هستم و هر چیزی که دارم را مدیون باشگاه آرسنال ، آرسن ونگر ، لیام بردی ،دیوید کورت ، باب آربر ، استیو بولد ، نیل بنفیلد ، مایل سالمون ، تونی رابرتز ، گری پیتون ، پت رایس و افراد  دیگری که الان در ذهنم نیستند هستم .

جملات نمیتوانند احساس واقعی من نسبت به این افراد و باشگاه آرسنال را شرح دهند .امروز با رفتنم به یونتووس برای یک چالش جدید در زندگیم آماده می شوم در حالی که خیلی خاطره ی خوب و کوله باری از تجربه را همراه خودم دارم .امروز با آرزوی اینکه روزهای خوب آرسنال مانند زمان زمان هانری ، برگکمپ و سیمن به زودی به ورزشگاه امارت برگردد و تیم دوباره بتواند لیگ را ببرد آرسنال را ترک میکنم .اگر چه دیگر بازیکن تیم آرسنال نیستم اما هر جا هستم با غرور و افتخار نام آرسنال را  همراه خودم دارم .


یک بار که آرسنالی شوی، برای همیشه آرسنالی خواهی ماند!

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : ژسنی
بازدید: ۲,۷۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰