loading
در حال بررسی درخواست شما
 مصاحبه ی ونگر پس از پیروزی در برابر مونیخ
 مصاحبه ی ونگر پس از پیروزی در برابر مونیخ

مصاحبه ی ونگر پس از پیروزی در برابر مونیخ

آرسنالی ها پس از روز های زمستانی معتدل سیدنی اکنون به هوای گرم و مرطوب چین رسیده اند که ارسن ونگر این تغیر دما را برای بازیکنانش مثل یک شوک تفسیر کرده است.


🔸در مورد سختی مطابقت با شرایط هوایی کشور چین
این یک ذره برای ما شوک بر انگیز بود هنگامی که از استرالیا به اینجا امدیم هوا بسیار سرد بود، ما دو شنبه و سه شنبه به سختی کار کرده بودیم و من نگران بودم که امشب با مشکلات بزرگی مواجه شویم.در واقع ما در نیمه اول کمی با مشکل مواجه شدیم اما در نیمه دوم از لحاظ فیزیکی قویتر ظاهر شدیم یا شاید بایرنی ها کمی افت کردند. این برای ما یک بازی جالب توجه بود.


🔸درباره اینکه نحوه آمادگی در تور پیش فصل مفید است؟
اگر از من میپرسید این برای آمادگی فیزیکی مفید است من جوابم قطعا نه خواهد بود ، اما نکته های مثبت دیگری دارد از جمله ملاقات هوادارانمان در سراسر دنیا و همینطور پیوند و اتحاد قوی ای در تیم ایجاد میکند زیرا برای دو هفته ما با هم زندگی میکنیم و از این لحاظ نکته مثبتی است.اما جواب واقعی درباره مفید بودن را نحوه شروع ما در لیگ خواهد داد.


🔸درباره تعویض کلاشیناچ
او کمی مریض بود,ما دچار یک بیماری ویروسی کوچک در کمپ شده ایم.آرون در پایان بازی حالش خوب نبود همینطور مرتساکر ولکات و ژیرو

🔸در مورد استیو بولد
او از ناحیه گردن  دچار مشکل شد و در استرالیا مجبور به جراحی شد به همین دلیل نتوانست سفر کند و باید انجا آن عمل را انجام میداد .خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت.او درد زیادی داشت و ما مجبور بودیم که در استرالیا او را مداوا کنیم.او شنبه از استرالیا به خانه خواهد رفت اما همه چیز خوب است. من تلفنی با او صحبت کردم و حالش خوب است.

بعد از شکست دادن بایرن مونیخ در ضربات پنالتی در بازی روز چهارشنبه در شانگهای، آرسن ونگر راجع به شماری از بازیکنان اصلی تیم مورد پرسش قرار گرفت.

⭕️رئیس پرسش هایی راجع به محمد الننی، پیتر چک، الکسیس و الکساندر لاکازت را پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید:


🔸راجع به حضور الننی در دفاع مرکزی
او در دفاع مرکزی بازی کرد زیرا از مدافعین ما، مرته ساکر دچار مسمومیت غذایی شد و او را به هتل فرستادیم و کوشیلنی هم از ناحیه کمر دچار مشکل بود پس در بازی حضور نداشت.


🔸راجع به بازی کردن لاکازت در میانه میدان حتی در موقع حضور الکسیس...
لاکازت در نوک خط حمله بازی خواهد کرد و ژیرو هم دچار بیماری بود و باید در هتل می‌ماند.الکسیس جایی که همیشه بازی می‌کند بازی خواهد کرد، در سمت چپ و گاهی اوقات در سمت راست اما عموما در چپ.


🔸راجع به اینکه چرا چک را از زمین خارج کرد
زیرا می‌خواهم به دیگر دروازه‌بان ها هم فرصت بدهم پس آنها هم باید حضور در زمین را تجربه کنند. تنها در پیش‌فصل است که می‌توانم دروازه‌بان را بعد از دقیقه ٧٠ بیرون بکشم. در حقیقت دروازه‌بانی که وارد شد خیلی خوب بازی کرد و فکر می‌کنم شب خوبی برای هردو دروازه بان بود.


🔸راجع به اینکه چک انتخاب اول خواهد بود
همه برای این جایگاه خواهند جنگید اما در حال حاضر او بسیار عالی کار می‌کند.اوسپینا در بازی شنبه مقابل چلسی در دروازه خواهد ایستاد و در مقابل آنها هم همینکار را انجام می‌دهیم؛ برای اوسپینا هفتاد دقیقه و مارتینز هم ٢٠ دقیقه پایانی. چک شنبه استراحت خواهد کرد.
 

🔸راجع به عملکرد فصل گذشته مقابل بایرن
 فکر نمی‌کنم بازی امروز اتفاقی که فصل گذشته افتاد را جبران کند. همه آن را بیاد خواهیم داشت!ما نیمه دوم کابوس‌واری در هر دو بازی داشتیم زیرا اگر نتیجه نیمه های اول را در نظر بگیریم، ما برنده بودیم.اینجا متفاوت است، اما با این حال پیروزی در مقابل بایرن خوب است زیرا به افزایش اعتماد به نفس تیم کمک می‌کند و این تفکر که ما می‌توانیم روحیه خوبی داشته باشیم.ما در حال حاضر ١٠ یا ١١ روز است که در اردو هستیم پس این کمک می‌کند که قدم آخر را در اردو آماده سازی دو هفته‌ای محکم برداریم، پس این پیروزی از نظر روانی برایمان بسیار خوب است.


🔸راجع به اینکه تیم دارای ذهنیت برنده است
من نمیخواهم امروز هیچگونه نتیجه‌گیریی انجام دهم.هردو تیم بازیکنان زیادی را تعویض کردند، چیزی که مهم است این است که بتوانیم بخوبی آماده شویم.ما در چند روز اخیر به سختی کار تمرین کردیم و چیزی که مهم است این است که یک بازی دیگر پیش رو داریم. بعد از آن، بیایید برای نشان دادن ذهنیت برنده در آغاز فصل آماده شویم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰