loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال با اوزیل و سانچز تمدید میکند
آرسنال با اوزیل و سانچز تمدید میکند

آرسنال با اوزیل و سانچز تمدید میکند

مترو:آرسن ونگر اذعان داشت،عدم توافق الکسیس سانچز و مسوت اوزیل بر سر تمدید قرارداد، باشگاه را در "موقعیت ایده آل"قرار داده است.!!!!

آرسن ونگر در حالی این موضوع را بیان کرد که هیچگونه نگرانی بابت عدم به توافق رسیدن الکسیس سانچز و مسوت اوزیل بر سر امضا قرارداد جدید نداشت بلکه این را نوعی فرصت جدید دانست از آن به عنوان "موقعیت ایده آل"یاد کرد.

سانچز،اوزیل،رمزی،چمبرلین،گیبز،کازورلا و ویلشر همگی در سال پایانی قرارداد خود با آرسنال قرار دارند و فقط ۱۲ماه دیگر از قراردادشان باقیست و تا این لحظه خبری از تمدید قرارداد هیچکدام مخابره نشده است.

آینده سانچز در هاله ای از ابهام است و هواداران به شدت نگرانند که او را از دست بدهند چرا که او در این تابستان به منچسترسیتی و پارسین ژرمن لینک شده است اما در تمامی مصاحبه های پس از بازیهای پیش فصل تیم،ونگر اعلام کرده است که سانچز در تیم میماند.

پس از شکست ۲بر ۱آرسنال برابر سویا،ونگر در مورد عدم تمدید قراردادها اعلام کرد:همه باید تلاش کنند.

وقتی شما بازیکن فوتبال هستید باید تا آخرین روز قراردادتان تلاش کنید.تفاوتی نمیکند که یکسال از قراردادتان مانده است یا دوسال مهم اینست که تلاش خود را  تا آخرین روز انجام دهید.واقعا فکر میکنید آنها در رختکن مینشینند و با خود میگویند "من فقط یکسال از قراردادم باقیمانده پس خوب بازی نمیکنم؟!"

متعجب هستم که چگونه این امر برای شما جای تعجب دارد چرا که یک اتفاق عادی برای من است.موقعیتهای متفاوتی وجود دارد و بازیکنانی هستند که قراردادشان به اتمام میرسد چراکه باشگاه راغب به تمدید قرارداد با آنها نیست اما هیچکس نمیداند که سانچز قراردادش را تمدید خواهد کرد یا خیر.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Metro
بازدید: ۳,۱۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰