loading
در حال بررسی درخواست شما
عملکرد ایوبی و الننی ونگر را به فکر فرو برد
عملکرد ایوبی و الننی ونگر را به فکر فرو برد

عملکرد ایوبی و الننی ونگر را به فکر فرو برد

همانطور که میدانیم هواداران آرسنال از ونگر انتظار دارند که خریدهای بیشتری را انجام بدهد و تیم را قوی تر کند اما عملکرد الننی و ایوبی در کامیونیتی شیلد و در طول پیش فصل آرسن ونگر را به فکر فرو برد .

الننی در بازی با چلسی عملکرد فوق العاده ای داشت ، او همه جا بود و به خوبی وظایف یک هافبک Box To Box را انجام داد . ونگر از دو خصوصیت در بازی الننی قبل از این فصل ناراضی بود یکی پیروزی در نبردهای هوایی و دیگر سرعت کم او و جنگیدن برای تصاحب توپ اما او با عملکردش در بازی با چلسی نشان داد که پیشرفت کرده است و میتواند در کنار گرانیت ژاکا زوج هافبک خوبی را بسازد . همانطور که میدانید ژاکا و الننی رابطه ی بسیار خوبی در زمین بازی و خارج از آن دارند .

همینطور درباره ی الکس ایوبی ، خصوصیات بازی او در مقایسه با سن کمی که دارد بسیار خوب است ، بازی او تلفیقی از وسعت دید  و خلاقیت اوزیل و سرعت و ضربات خوب سانچز است .

اگر آرسنال بتواند توماس لمار را جذب کند بعید است که ونگر او را به خط هافبک انتقال دهد ، پس باید جای اوزیل یا سانچز را در ترکیب بگیرد . این یک واقعیت است که 12 ماه تا پایان قرارداد اوزیل و سانچز باقیمانده و آرسنال ممکن است تا سال بعد هر دو بازیکن کلیدی خود را از دست بدهد . پس با جذب لمار یک فصل فرصت آشنایی با لیگ جزیره را به او میدهیم .
از طرفی دیگر بازی لمار و ایوبی بسیار شبیه به هم است و هر دو هم سن هم هستند ، آمدن لمار در صورتی که سانچز یا اوزیل جدا نشوند میتواند پروسه ی پیشرفت ایوبی را متوقف کند .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : ESPN
بازدید: ۳,۴۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰