loading
در حال بررسی درخواست شما
چلسی با پیشنهاد 35 میلیونی برای چمبرلین
چلسی با پیشنهاد 35 میلیونی برای چمبرلین

چلسی با پیشنهاد ۳۵ میلیونی برای چمبرلین

چلسی اطمینان دارد که می تواند با ۳۵ میلیون پوند الکس اوکسلید چمبرلین را جذب کند!
چمبرلین در سال آخر قراردادش با آرسنال قرار دارد و مذاکرات برای تمدید قراردادش به بن بست رسیده است.

لیورپول و منچسترسیتی هم به جذب این ستاره ۲۳ ساله آرسنال علاقه مند هستند اما به نظر میرسد چلسی تنها باشگاهی است که به طور جدی علاقه مند به جذب این بازیکن می باشد.به گزارش Evening Standard چلسی اطمینان کافی از بستن قرارداد با این بازیکن انگلسی را داراست.

گفته شده آنتونیو کنته مایل است چمبرلین جایگزین ویکتور موزس در ترکیب اصلی چلسی شود.همچنین گزارش های دیگر خبر از این دارد که هنوز هیچ توافقی بین دو باشگاه انجام نگرفته اما چلسی از موافقت آرسنال با مبلغ ۳۵ میلیون پوند اطمینان دارد.

مذاکرات میان دو باشگاه در حال انجام است اما آرسن ونگر تمایل دارد چمبرلین را حفظ کند.اما مصاحبه های اخیر ونگر نشان میدهد که او می خواهد چند بازیکن را از فهرست تیمش پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خارج کند.
ونگر هفته گذشته چمبرلین را بازیکنی بسیار عالی خطاب کرد اما ترجیح میدهد در صورت تمدید نکردن امسال او را به فروش برساند تا اینکه سال آینده به عنوان بازیکن آزاد او را از دست بدهد.

چمبرلین به دلیل اینکه می خواهد در سال جام جهانی به ترکیب اصلی تیم ملی انگلستان برسد به دنبال خروج از آرسنال است.او در جریان پیروزی ۳-۴ آرسنال برابر لسترسیتی ۹۰ دقیقه در ترکیب ثابت آرسنال حضور داشت.البته انتظار میرود چمبرلین در بازی بعدی آرسنال برابر استوک سیتی هنوز بازیکن آرسنال باشد.اما ممکن است تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات چمبرلین با انتقالی جنجالی به دیگر تیم لندنی بپیوندد!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : thesun
بازدید: ۳,۱۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰