loading
در حال بررسی درخواست شما
بازهم بن بست در خرید جدید
بازهم بن بست در خرید جدید

بازهم بن بست در خرید جدید

به نظر می‌رسد آرسنال بر سر جذب هافبک تیم نیس جین میشل سری به بن بست خورده است و انتقال این بازیکن به بارسلونا نزدیک است!

آرسنال در تمام مدت تابستان بدنبال جذب این ملی پوش ساحل عاجی بوده است و باشگاه بر سر امکان انتقال این بازیکن مذاکرات غیر رسمی ای با باشگاه نیس داشته است.

بعد از سفر سری به اسپانیا در آخر هفته گذشته، به نظر می‌رسد این بازیکن نهایتا سر از نیوکمپ در آورد.

بعد از انتقال سئاد کولاسیناچ و الکساندر لاکازت در مدت ها پیش، ونگر برای تقویت قسمت میانی تیمش خواهان جذب این بازیکن ٢۶ ساله بوده است.آرسنال هفته گذشته متوجه شد که لیورپول هم اندکی دیرهنگام به رقابت برای جذب سری پیوسته است.علیرغم اینکه آرسنال حاضر به پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون یورو برا انتقال سری به پایتخت انگلستان است، اما خود بازیکن ترجیح می‌دهد به جمع غول های اسپانیایی بپیوندد.

اگرچه نیس خواهان حفظ سری تا پایان مرحله مقدماتی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل ناپولی است، گزارشات از موندو دپورتیوو و دیاریو اسپرت حاکی از این هستند که این انتقال در این هفته رخ خواهد داد.گرچه سری تیتر رسانه های اسپانیا و فرانسوی شده است، اما گفته است که تمرکزش در حال حاضر تنها بر روی نیس است.
او در پیروزی ٢-٠ هفته گذشته مقابل گونگامپ گفت: "من با هیچکس در تماس نیستم, من روی کاری که باید انجام دهم تمرکز دارم. اگر مدیر برنامه های من با بارسلونا تماس داشته است، من از آن بی خبرم.اگر اتفاق بیفتد، اتفاق افتاده است. من همچنان بازیکن نیس هستم و در ادامه خواهم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : football-london
بازدید: ۳,۰۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰