loading
در حال بررسی درخواست شما
داستان هنوز تمام نشده است
داستان هنوز تمام نشده است

داستان هنوز تمام نشده است

الکس اسکات کاپیتان تیم بانوان آرسنال با 140 بازی ملی پس از 14 سال از فوتبال ملی و تیم انگلستان خداحافظی کرد.

الکس در المپیک 2012 برای تیم ملی کشورش بازی کرده است.

با هم صحبت های الکس اسکات را پس از اعلام بازنشستگی اش میخوانیم:

امروز روزی است که از فوتبال ملی خداحافظی خواهم کرد. این تصمیم به سرعت گرفته شد ولی گاهی اوقات بهترین انتخاب آن انتخابی است که همراه با فداکاری باشد.

رویای من در کودکی بازی در زمین خیلی کوچکی بود که در شرق لندن قرار داشت و بازی کردن با پیراهن تیم ملی کشورم بود. بسیار خوشحالم که موفق شدم به آن برسم.

من همیشه شکرگزار آنچه هر بازی در زندگی به من میبخشید بوده ام.

همیشه به سختی تلاش کرده ام که در بهترین فرم و حالت خویش باشم. و تمام سعی خودم را کردم تا جواب اعتماد تمام کسانی که به من تکیه کرده و پشت من ایستاده اند را بدهم . من با تمام وجودم برای پیراهن تیم ملی کشورم بازی کردم

از کلیه مربیان و کارکنان تیم ملی انگلستان که از 16 سالگی تیم را حمایت کرده اند و به آنچه سزاوارش بودند نرسیدند. و هر آنچه در توان داشتند برای پیشرفت من انجام دادند تا به جایی که الان هستم رسیده ام ،تشکر میکنم.

به هم تیمی های عزیزم....تک تک هر کدام از شما...نمیدان از کجا شروع کنم. من بسیار خوش شانس بودم که اطرافم عده ای رویا پرداز ،معتقد ، متفکر و کاردان حضور داشتند. .. از اینکه در این راهبا شما همراه بودم خوشحالم. و همه شما زنان الهام بخش من بودید و طول این 13 سال لبخند بر لبان من نشاندید. نمیتوانم به قدر کافی قدردان شما باشم و تشکر کنم.

به تمام هوادارانی که به من وفادار بودند.تنها آرزوی من این است که باعث غرور شما شده باشم. اینکه این بخش از زندگی ام را با شما همراه بودم هیجان انگیز است و این ماجرا ادامه دارد.

این تمام زندگی من نیست...نصف آن است. میدانم که این بازگشت به عقب و دور ماندن نیست. ما همیشه باید مشوق درس شجاعت در کاری که انجام میدهیم باشیم. میدانم که بخشی از کار من این است که به عقب برگردم و به دیگران کمک کنم.و من همچنان برای رشد این بازی و تلاش خواهم کرد وپیشگام خواهم بود.

گاهی اوقات ما از مواجه با گام های بعدی هراس داریم. اما من بدون هیچ محدودیتی به جلو پیش میروم. و میدانم که این فرصتی برای ساختن خود است. که یک بخش هیجان انگیز از حرفه را جا میگذارم و به بخشی دیگر وارد میشوم.از مردمی که هنوز به توانایی های من اعتقاد دارند و اجازه دادند در فعالیت های رسانه ای شرکت کنم  تشکر میکنم. 

با تشکر از مادرم که باعث شد پیشرفت کنمف شجاع باشم و از رویاهایم دلسرد نشوم. ما انجامش دادیم. تولدت مبارک.

داستان تمام نشده است. اکنون بر لیگ برتر متمرکز هستم. ومثل همیشه  به عنوان کاپیتان تیم آرسنال هرآنچه دارم به تیم میبخشم. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۱۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰