loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3 بیرمنگام 2 The Fa WSL
آرسنال 3 بیرمنگام 2 The Fa WSL

آرسنال ۳ بیرمنگام ۲ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال در اولین دیدار خود به سختی موفق شد در خانه خود بورهام وود به پیروزی 3-2 مقابل بیرمنگام سیتی دست یابد.

 

دقیقه 12 بازی بود که الن وایت بازیکن سابق آرسنال بیرمنگام را در خانه ی توپچی ها 1-0 پیش انداخت ولی آرسنال که بازی را بسیار هجومی آغاز کرده بود به حریف فشار آورد و پس از حملات پی در پی ولی نافرجام موفق شد در دقیقه 35 بازی را با گل مهاجم این روزها آماده ی خود جودی تیلور به تساوی کشاند تا این دیدار در نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان رسد.

 

نیمه دوم هر دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه ها خلق کردند و بیشتر توپ و میدان در دست آرسنال بود ولی باز هم الن وایت در دقیقه ی 60 موفق شد از تک موقعیت های بیرمنگام استفاده کند و دروازه ی آرسنال را باز کرد. 

 

پس از گلزنی الن وایت ، لوییز کوین با خطا بر روی این بازیکن از زمین اخراج شد و آرسنال مجبور شد این دیدار را با وجود شکست، 10 نفره ادامه دهد.

آرسنال تیمی که هیچوقت دست از تلاش بر نمیدارد در دقیقه 84 موفق شد گل دوم خود را توسط لیسا اونز که تازه امسال به جمع توپچی ها اضافه شده است گل تساوی را به بیرمنگام بزند تا به ادامه دیدار بیشتر امیدوار باشد.

تنها یک دقیقه به پایان وقت قانونی این دیدار مانده بود که آرسنال موفق شد از بیرمنگام پنالتی بگیرد. جودی تیلور دقیقه 89 این دیدار گل سوم آرسنال را به ثمر رساند و 4 دقیقه وقت تلف شده نیز به کمک یاران بیرمنگام نیامد که بتوانند دست پر از بورهام وود خارج شوند.

 

 ترکیبArsenal Ladies (4-2-3-1): Sari Van Veenendaal; Jessica Samuelsson, Josephine Henning, Dominique Janssen, Heather O'Reilly; Jordan Nobbs, Leah Williamson; Beth Mead, Danielle van De Donk, Danielle Carter; Jodie Taylor

تعویض ها: Lisa Evans for Carter 69, Louise Quinn for Janssen 69, Emma Mitchell for Samuelsson 81

بازیکنان تعویضی استفاده نشده: Anna Moorehouse, Alex Scott, Jemma Rose, Taylor Hinds

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۷/۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۳,۰۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰