loading
در حال بررسی درخواست شما
نمی خواهم قرضم بدهند
نمی خواهم قرضم بدهند

نمی خواهم قرضم بدهند

به هر صورت هنوز وضعیت شماره یک ارسنال برای فصل بعد مشخص نیست و با حضور مانوئل آلمونیا , لوکاژ فابیانسکی , ویتو مانونه و ووچیچ ژسنی همه منتظر دروازبانی جدید و کلاس بالا برای آرسنال هستند .
با صحبت های آرسن ونگر بعد از بازی با بارنت کمی از شدت اخبار مارک شوارتزر کاهش پیدا کرده اما هم چنان سوال بزرگ ارسنال درون دروازه این تیم است .
ووچیچ ژسنی ستاره 20 ساله دروازبانی ارسنال که همه او را آینده دروازبانی باشگاه می دانند در آخرین اظهار نظر خود خواستار ماندن در آرسنال شد .
ژسنی فصل گذشته هم مانند سال های قبل در تیم های دسته یک قرضی بازی کرد و این بار در تیم برنتفورد با نمایش فوق العاده اش توانست برترین بازیکن تیمش شود .
وی در بازی دوستانه برابر بارنت در دقیقه 60 بازی به جای مانونه وارد زمین شد تا لباس شماره یک ارسنال را برای اولین بار به تن کند . هر چند به گفته ونگر هنور شماره یکی برای فصل بعد انتخاب نشده و آرسن در تلاش است تا دروازبانی جدید به تیم اضافه کند .
ژسنی عقیده دارد عملکرد او خوب بوده و می تواند برای تیم اصلی آرسنال ایفای نقش کند .
" می خواهم برای جایگاهم بجنگم . با تمام توانی که دارم .
نمی خواهم امسال به تیم های دیگر بروم و قرضی بازی کنم . سال گذشته به صورت قرضی بازی کردم و فکر می کنم توانستم پیشرفت خوبی داشته باشم و عقیده دارم این پیشرفت همان چیزی است که آرسنال نیاز دارد و حالا می خواهم ببینم آیا واقعا می توانم آن را انجام دهم .
اگر شانسی در تیم نصیبم شود می توانم خود را پوشش و پیشرفت دهم و به عنوان شماره یک آرسنال ایفای نقش کنم ان گاه می توانم از فرصت ها استفاده کنم اما فقط می خواهم بیش از چیزی که می شود شانس داده شود تا به همگان نشان دهم چه می توانم بکنم .
فکر می کنم هدف همه برای پیش فصل یکی است و آن این است که بتوانید جایگاه خود را در تیم پیدا کنید و این همان کاری است که می خواهم انجام دهم .
اگر نتوانم شانس هایی برای بازی در ترکیب اصلی پیدا کنم آن گاه باید با رییس صحبت کنم و شاید آن ها مرا قرض بدهند . ولی در حال حاضر فقط می خواهم بر روی آرسنال تمرکز کنم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰