loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه با آلمانی های آرسنال
مصاحبه با آلمانی های آرسنال

مصاحبه با آلمانی های آرسنال

🔸درباره بازی..
اوزیل: در پایان روز همه ما بسیار خوشحال هستیم که توانستیم بازی را ببریم. البته که می دانستیم بازی بسیار سختی در خانه اورتون خواهیم داشت اما ما به خودمان باور داشتیم و بازی را با قدرت بردیم.

مرتساکر: ما بازی رو بسیار عالی شروع کردیم اما1-0 عقب افتادیم و قبول این نتیجه سخت بود. ما قاطعانه شیوه بازی خودمان را دنبال کردیم و شانس های زیادی به وجود آوردیم اما نتوانستیم درست از آنها استفاده کنیم. در بین دو نیمه ما با هم صحبت کردیم که باید بهتر از فرصت های خود استفاده کنیم و در نهایت بازیکنانمون توانستند این کار رو انجام دهند. من فکر میکنم این عالی بود که امروز مسوت رو داشتیم طوری که او موقعیت ها رو ایجاد کرد و اون گل مهم رو به ثمر رسوند عالی بود.


🔸 در مورد بازی کنار الکسیس و لاکازت
اوزیل: در تمرینات ما همیشه کیفیت خودمان را در کنار هم نشان می دهیم، امروز در زمین می شد دید که از ابتدا تا انتها در مقابل دروازه عالی بودیم. ما کمی در مقابل دروازه بدشانس بودیم اما در نیمه دوم کیفیتمان را نشان دادیم.


🔸 درمورد نتیجه
مرتساکر: این چیزی بود که از ابتدا می شد پیش بینی کرد و ما از ابتدا شانس های زیادی رو خلق کردیم و این تا آخر بازی ادامه داشت و متوقف نشد و فقط نمی توانستیم از آنها استفاده کنیم. بعد از 1-0 شدن نتیجه، ما همچنان اتحاد خود را حفظ کردیم و نشان دادیم که متحد هستیم. ما استراتژی خوبی برای بازی داشتیم ما می دانستیم که آنها زیر فشار هستند و ما به خوبی برتری رو به دست آوردیم.


🔸 در مورد اینکه آیا امروز آرسنال می خواست جواب منتقدان را بدهد؟
مرتساکر: نه ما به طور مستقیم در محل تمرین با یکدیگر صحبت کردیم و شرایط رو آنالیز کردیم. ما هیچ نیازی نداریم فرد دیگری کاری که ما می کنیم رو آنالیز کند. ما امروز به خوبی با شرایط بازی خارج از خانه کنار اومدیم.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع :
بازدید: ۲,۷۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰