loading
در حال بررسی درخواست شما
نامه ی خداحافظی الکس اسکات از آرسنال
نامه ی خداحافظی الکس اسکات از آرسنال

نامه ی خداحافظی الکس اسکات از آرسنال

نامه ی کاپیتان تیم بانوان الکس اسکات به هواداران:
" همانطور که ممکن است اطلاع داشته باشید من تصمیم دارم این فصل را به عنوان آخرین فصل حضورم در آرسنال پس از گذشت 20 سال فعالیت در لباس قرمز این تیم معروف اعلام کنم."
 
"با تمام وجود این تیم را دوست دارم ، از روزی که این تصمیم را گرفتم با ایمان قلبی میدانم که این بهترین زمان برای پایان دادن به مسئولیت هایم در قبال یک کاپیتان و بازیکن و واگذاری آن به نسل جدید و با استعداد بازیکنانیست که در همین باشگاه داریم."
 
"از زمانی که به اینجا آمدم یعنی از 8 سالگی زمانی که ویک اکرز ارزش های بزرگ باشگاه آرسنال را در من بنیان نهان، آن زمان که برای اولین بار در سالن مرمر هایبوری قدم زدم همیشه میدانستم که وفاداری من کاملا به جایی که از آن شروع کردم ، خواهد ماند."
 
"من مدیریت کردم تا به عنوان یک بازیکن دستاوردهای زیادی در این باشگاه داشته باشم. اما بسیار افتخار میکنم به کارهایی که ما خارج از میدان فوتبال موفق به انجام آنها شدیم. و این کارها باعث شد که نام باشگاه بانوان آرسنال همواره در سراسر جهان شناخته شود و این "ما" هستیم که در آرسنال استانداردهایی را ایجاد کردیم که دیگر باشگاهها هم آنها را دنبال کنند."
 
"کریستی پیلینگ بازیکنی بود که پیش از من شماره ی 2 بانوان آرسنال را بر تن داشت. این الهام بخش من بود و به من شور و انگیزه داد تا تاثیر مثبتی روی نقش خود داشته باشم و من این را باور دارم شما همواره باید اطمینان داشته باشید که چیزی بهتر از آنچه تحویل گرفته اید باید تحویل دهید. هر انچه در توان داشتم به اجرا در آوردم و هر انچه میتوانستم پیروز باشم، بردم ، همه ی اینها را با عشق و علاقه برای جایی که همیشه خانه مینامیدمش انجام دادم."
 
"تا آخر فصل هر چه در توان دارم انجام خواهم داد همانطور که با همدیگر برای کسب عنوانی بهتر از دومی میجنگیم."
 
"از همه ی شما به خاطر حمایت فوق العادتان ممنونم و آرزو میکنم بسیاری از شما را در بازی هایی که تا ماههای آینده پیش رو داریم ببینم."
 
کاپیتان شما 
الکس اسکات دارنده جایزه ی 
MBE

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۱۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۷۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰